...svašta nešto...

četvrtak, 08.12.2005.

Ante Gotovina - HEROJ, A NE ZLOČINAC!

Uhićen je Ante Gotovina. Što reći? U mojim oćima, jedna velika, pozitivna ličnost u Hrvatskoj povijesti. Zločini? Rat je sam po sebi jedan veliki zločin. Dali je Ante Gotovina počeo rat? Dali je Hrvatska počela rat? Dali je u trenutku ''Oluje'' Hrvatska imala neke međunarodno priznate granice, i dali se unutar tih granica odvijala akcija ''Oluja''?

Moram priznat nisam upoznat sa cijelom optužnicom, ali oni dijelovi koje sam vidio, da mi ne dolaze suze, bilo bi mi smiješno. Zapitam se, o kojem ratu oni to govore? Jeli to onaj isti rat u kojem su ginuli ljudi koje sam poznavao, i kojih sad više nema? Jeli to onaj isti rat u kojem smo skupljali kišnicu da bi imali što piti, u kojem smo jeli konzervu na dan, nekad ni to, u kojem se nismo smjeli grijat na drva da ne vide dim pa nas ne gađaju, jer ONI su okolo cijelog grada, a struje nema ne sječamo se od kad? Jeli to onaj isti rat u kojem je poginulo toliko mladih ljudi braneći svoju domovinu...BRANEĆI JE! Jeli to onaj isti rat kroz koji smo odrasli? Jeli to onaj isti rat zbog kojeg smo odrasli prije od svojih vršnjaka iz Španjolske, Italije...Nizozemske...Haaga....odrasli, jer smo morali. Onaj rat u kojem smo, dok su mali Španjolci skupljali sličice nogometaša, mi skupljali gelere, čahure, repove od granata? Jeli o tome ratu oni govore?
Da nebi bilo zabune, meni u ratu nitko iz uže obitelji nije poginuo, i u odnosu na djecu iz Vukovara i mnogih drugih hrvatskih gradova koji su bili pod okupacijom nisam doživio ništa, ali govorim o Dubrovniku, ratu u Dubrovniku, i djetinjstvu u Dubrovniku, jer sam to proživio, to je moje djetinjstvo.

Da se vratim temi. Gledam danas cijeli dan izjave tipa ''Sad trebamo pobiti optužnicu i dokazati nevinost Gotovine'' Smiješno. Dali su naši političari toliko naivni da misle da uopće postoji mogučnost da Haag oslobodi čovjeka kojega je toliko dugo tražio i koji je izabran kao žrtveno janje u izjednjačavanju krivnje, odgovornosti i žrtve sve tri strane u ratu na području Hrvatske i BiH? Ili su jednostavno samo toliki licemjeri...ja bi se kladio na ovo drugo. Sječam se i nekih koji su se vezivali i lancima ''za Gotovinu'' dok nisu došli na vlast, a onda naglo promjenili ''pjesmu''. Bože kolika je kurva ta politika.

No, eto, što je tu je. Ante ide u Haag. Dogodilo bi se to prije ili kasnije. Haški sud. Sud za ratne zločine na području bivše Jugoslavije. Hmmm. Sječam se ja i nekih ratova u Iraku... u Afganistanu... pa u Vijetnamu... Sječam se i neke umjetno stvorene države na mjestu gdje od pamtivjeka žive Palestinci. Ili ratne zločine rade samo oni koji brane svoju domovinu?
Ah, reko bi Edo, ''Care, samo pare...''
- 22:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>