Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Converse On/Off






nadimak:plavusa,goga... rolleyes
razred: 7c smijeh
skola: os Milan Brozovic headbang
slusam: rock, metal yes
naj frendica: sara (saki)kiss
oke frendice: nika,lara,ba-ba,jelena,viki,ester,keka,nikka, ida itd. lud
naj boja: crvena, crna
naj broj: 9 thumbup
najdraze pice: coola, kava party
najdraza hrana: palacinke!!!!njami


Neke pjesmice meni super....

















Blog.hr

Viky

Keka

Ester

Lara

Tonka

Sister

Nora

Baba Njofra Drinni

Jan

Ekipa

Customize your blog

Customize your blog




Customize your blog

Customize your blog




Customize your blog

Customize your blog




MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace

MySpace




MySpace

MySpace




Friendster

Friendster




image hosting for myspace

image hosting for myspace




image hosting for myspace

image hosting for myspace




Friendster images

Friendster images




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo




Bigoo

Bigoo

utorak, 06.03.2007.

efo...jos jedan pocetak tjedna...bla...bla...i nesto...

i tako...jos jedan tjedan a da ja ne napisah post...ups..smijeh... i evo dole ce bit jedna zakon pjesmica tako da....ono...i da sad upravo pisem post i gledam obicne ljudeke..najnormalnija serija na tv-u tj. na HTV-u, sve ostalo su ona sranja...i tako...dasna sam i tehnickog dobila 4/5 i 3 jea...to me ful veseli...ma da zapravo i ne...mislim sve vezano za skolu je lud...i da danas sam izgubila pokaznu...i nasla ju tek kad sam dosla doma oko 4:30h jer sam bila kod saki i tamo smo se glupirale....nakon sto sam smotala soleta...smijeh...i da i nasla sam mp3...cijelo je vrijeme (10mj.) bio kod saki...ma ludo i sad sam ful sretna...cerek...i i dobro sad idem gledat seriju i obecajem da cu cesce stavljat postove...smijeh...stara mi je otisla u banku u opatiju pa sam iskoristila malo vremena za predah....smijeh...ae ljudeki pozdrav svima pa se vidimo....tj. cujemo...tj. da....wave...



| Bla blaj mi… (25) | don`t touch | hihihi.. |

<< Arhiva >>