Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



KoMeNtaRi yEp/nOpE?

DiZaJn bY: zRinE =)





slikice

O meni: -zovem se Marijana Lana belj
-volim slobodu, izlaziti, plesatirofl, motore,
brzinu, frendice, puno papatinjami,
zajebavati se.pjeva..
-ne volim kad me starci(i sve ostalo) ogranicavajuheadbang
-mrzim paradajiz i brokulezujo
-15.godinadead
-zivim u Sesvetama thumbup

jA...zubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


OpeT Ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TinChe & Ja kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MojA MalA & jA..!! thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MMMMMM...nAjjjj mouthwash
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NajBoLji BirC SaN AnToniO :) fino
Free Image Hosting at <br />
www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ufff..NajBolji MaNeKen BruNO PetRaLi kisskiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


o ljudima

FRKA MARIJA- moja mala frkica koju volim najvise na svijetu cerekjer njoj ne trebam
nista
objasnjavati, uvjek me sve kuzi, slusa, zeza...i puno je odraslija od ostalih
ljudi koje znam...fakat mi je draga i nebi je htjela izgubiti... =) fino

JELENA- a Shiza moja, najbolja frendica od kad sam se doselila u kvart..kiss
s njom uvjek izlazim vanka, visim kod nje doma, svadjam se sa njenim
starcima...ma sve naj naj naj za malu dead

MARTINA- moja susjeda u klupi..voli se zajebavati, pjevati (o daaa) pjevapjevapjeva
a luda cura, uvjek u nekim ljubavnim problemima u kojim ja uvjek
pomazem kaj ne??? hehe.. sjedimo zajedno od prvog dana skole..

NINA- sminkerica bratz!! =) cura sminkica, voli zajebavati ljude
i ne voli buraza :) simpa curicka dead


TONKA- zenska stalno nesto filozofira, brbljava..ajme a koji smijeh ima..to trebate cuti (ili
ili bolje ne =) rofl imala bi jako lijepu kosu kad bi ju znala posloziti..i tako..
s njom sam uglavnom na odmoru na prozoru, gledamo deckice cerek

TEA- uf koja je to zajebantica!! roflzenska ima tak neke lude provale...strasno!
gl.nas sve nasmijava..i jako je dobra kao osoba kiss

mahmahmahmahmah




© sWeeT fUCKiNG lOVe





Recite mi, kamo odlazi ljubav nakon sto nas ubije??

Naslov nema bas neke veze samnom, al mi se svidjeo..

1. ajme, koja je jucer bila ludnica!!belj Setale smo se ja i Jelena jucer oko 8-pol 9 , i na benzinskoj su bili decki iz osnovne...i ajmo mi do njih. Tak smo se bzvz malo zajebavali, i kak je bilo hladno, otisli smo u jednu kucicu koja zapravo nije niti izgradjena, nema prozora, vrata..ncega osim zidova i nekih stvarcica unutra.. i tak, decki su kupili chips i pusili su(cigarete, ne cips) bangbangi kad vidis dolazi neki auto. I decki poceli vikat: Bjezi, kroz prozor van svi!! Ajme idem ja prva, razbila sam se ko p....!! nono i svi tam trcimo prek nekog polja, a polje puno panjeva, trave, rupa..sve je to bilo prekriveno snjegom i visokom travom. I kak je bila noc nismo nis vidjeli.nononono I ja sam opet prva opala al sam se digla nekako.. i svi smo bjezali i bjezali, a ovi vlasnici za nama, psuju sve cega su se sjetili i trce Issse Boze!! ja sam onda pala po 3 put,namcori nisam se vise mogla dici pa sam se zabila u onaj snjeg, i frend je pao preko mene i tamo smo se sakrivali od tih ljudi... Jelena je pala al su nju ulovili i lik ju je odveo u kucu i tam ju tjerao da kaze ko je to sve, madmadda ce zvati policiju a Jelena mu nasrala da smo se tek doselili da neznamo nikog..dosla sam doma, sva krvava, prst sam sjebala ali skroz, sva sam zguljena, dupe me boli...katastrofa!! I kasnije, Zvonko, Alex i ja smo opet otisli u tu kucu da nadjemo Alexove rukavice od 300 kuna (nasao ih je!!) i to je otprilike to...zujozujo


2. neki dan dosao je svecenik škropiti kucubangbang,i to u 7. ujutro.. i stari budi mene i sestru i mi smo se derale ne njega,mad i lik je poludio i rekao je da odlazi od kuce jer njega kao nitko ne postuje bla bla..zubozubo.i ode lik, od 7.do 4 ga nije bilo!! i na kraju je dossao svecenik, ali tek u 4 sata (lud covjek)smokin.. i ja sam bila u kupaonici, i izletila sam van jer sam mislila da je dosao moj tateko.belj.i vidim tak cijela Crkva u mom dnevnom, cekaju mene,, a ja budala sa viklerima na glavi izletim, u nekom topicu .thumbupthumbupthumbup. Isse ovi svi rikavali od smjeha, roflroflrofljer je svecenik poveo i neke moje frendove da idu s njim..a ja jos pruzim ruku, velim sretna Nova.. a onda se sjetim da su mi ruke mokre a nisam ih stigla obrisati..ugl.lijepo sam se osramotila!!!ludludlud

3. zapalila sam kuhinju neki dan. Kuhala sam neki vrag, i nasla sam neki super film na TV-u... i gledam film, i liku se zapalila kuhinja, i osjetim ja i miris. Prvo sam mislila da sam prolupala, kak mogu i miris osjecati sa filma..i onda se sjetih da i ja kuham nesto...joj, dodjem u kuhinju..fuj, sve puno dima, koja ludnica...bila sam doma sa sestrom, al se ona kupala..tak da sam se ja mucila..morala sam oribati one crne plocice (inace su bež boje), tava se probusila na sredini..pa sam zvala Martinu da mi veli kak da to ocistim...stara me ubila kad je dosla doma..!!

toliko mi se toga dogadjalo ovih dana..jucer sam slavila rodjendan (inace, 8.1. je pa mi cestitajte zubozubo), dosao je Martinin Nikica i jos 2 decka. naughtynaughtyI donjeli su mi i poklon, APARAT ZA GAŠENJE POŽARA!!dead ukrali su ga iz vlaka, ludjaci, pa su onda to po Sesvetama prskali!!
onda Nova godina partypartyparty..
imam ja jos toga za ispricati..al to drugi put! fino
uzivajte jos tjedan dana..pussa velika kisskisskiss


04.01.2008. u 11:31

| Comment (23) | Print| # |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.