Komentari On/Off


design: x.blogmaster.x
brushevi: DA,miss m
slike: DA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Izmišljena priča koju pišem!!!
Tko bude vrijeđao blog bit će prijavljen administratoru!
Pussa svima!



Linkovi

Ljudi koji su u priči:
Kellykiss
Nicolefino
Brookefino

Moji drugi blogovi:
Andy, Sanja i ja---ljudovi obavezno nas posjetitegreedythumbupbelj
Roberta-blog sa pričom


Ljudi koji nisu u priči:
Sanja-super cura
Andycerek
Laura P.kiss
Moj drugi blognut
Dizajn-Coolthumbup
3 curenaughty
Imywave
Lola i Ena-POSJETITEnaughty
hell yeah im the motha fuckin princess-Vickyparty

My Friends and me!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ja
Zovem se Christine...frendovi me zovu Chris! Dok sam živjela na Floridi najbolja frendica mi je bila Rebecca, a dečko mi je bio Alex...ali sada i ne komuniciramo...zato jer se ispostavilo da su oni imali neš taman kada sam se ja preselila u Californiu! Sada sam sa Jozefom...obožavam ga...i veoma mi je bitan u mome životu...previše ga volim... Sasvim sam obična cura, kao i sve moje vršnjakinje...ali me osobe uvijek krivo shvaćaju!! Najbolja frendica mi je Kelly i Nicole!

Image and video hosting by TinyPic
Jozef
Moj dečko. Obožavam ga. Nitko nas nećerazdvojit jer se previše volimo. Presladak je!! Prije je hodao sa Lisom!!

California
Image and video hosting by TinyPic
Kelly
Preodlična cura...moja best frendica! Pomogla mi je snaći se kada sam došla u Californiu! Hoda sa Denniem...preslatki su! Mislim...imam sve naj riječi za nju!

Image and video hosting by TinyPic
Nicole
Super cura...ide sa mnom u razred!! Jako je fora. Moja druga best frendica! Mogu joj sve povjerit, a i ona meni!!

Image and video hosting by TinyPic
Dennie
Zgodan, dobar i super frend! Hoda sa Kelly...prije je hodao sa Rebeccom, ali je prekinuo sa njom kada se doselio u Californiu! Naj frend mu je Alex (sa Floride)...a u Californii se je počeo družiti a Jozefom...!

Image and video hosting by TinyPic
Patrick
On je brat blizanac od Dennia. Veoma su slični i po ponašanju i po izgledu.
Dečko je uglavnom fora! Trenira ragbi! Jakoo je zgodan! Dečko je zaljubljen u mene!

Image and video hosting by TinyPic
Lisa
Bivša od Jozefa. Cura je fuul antipatična. Pokušava mi otet Jozefa tvrdeći kako su stvoreni jedno za drugo. Cura mi se uopće ne sviđa!

Image and video hosting by TinyPic
Lorian
Veoma glupa cura. Potrčkalo od Lise! Jakooo me živcira!! Ona je obična krava!! Mrzit ću je do kraja života zbog toga što mi je napravila na tulumu.

Image and video hosting by TinyPic
Merry
Moja sestra! Prije sam se svađala stalno sa njom, ali smo si sada postale dobre! Ima 18 godina!! Pred malo je prekinula sa svojim dečkom sa Floride. Zvao se je Philip! Sve u svemu postala mi je dobra frendica kojoj mogu nešto povijerit!! Naj frendica joj je Bethanni...

Image and video hosting by TinyPic
Laura
Mislila sam da mi je jako dobra prijateljica, no kada sam vidjela da mi želi oduzeti Jozefa odmah smo se posvađale. Mislim da nikada nećemo biti kao što smo bile prije. Cura se je full promijenila...više nije emo...sada se je pretvorila u nešto sasvim drugačije...zato jer je zaljubljena u moga dečka!

Florida:
Image and video hosting by TinyPic
Alex
Ima 17 godina i išao je sa mnom u razred. Jako me je povrijedio. I uopće ne želim ništa govoriti o njemu!

Image and video hosting by TinyPic
Rebecca
Moja ex naj frendica. Ima 17 godina i išle smo skupa u razred. Više ne fura s Denniem, jer se on seli u Californiu!
Jakoo me je povrijedila kada sam saznala da su ona i Alex skupa!

...

Pijesma:


Free Music

Free Music



Free Music
Ovo je za jednu curu koja mi je vrijeđala blog pod anonimcem (ovo joj je odgovor):

REALNA: ja imam svoj život i sigurno bolji nego tvoj, ako si NEPISMENA (piše ti gore na početku,da je to sve izmišljena priča)!!!
Trebala bi se vratiti u 1 razred i ponovno učiti čitati!!!
A ako imaš neš protiv mene ne moraš dolaziti na ovaj blog!!!!
Ostavila si komentar pod anonimcem jer se BOJIŠ, a i ako imaš blog sigurno je JAKOO JADAN, pa ne možeš ostavljat komentare pod korisnikom nego pod anonimcem!!!!

Pussa, realna!!




Make A Text Magnifier At WishAFriend.com




Love Cards At WishAFriend.com



ponedjeljak, 25.02.2008.

..:Izlet:..

Jedva sam dočekala da otiđem iz bolnice i napokon je došao taj dan! Izašla sam iz bolnice i bila sam tako sretna, da se mogu vratiti u normalu. Kada sam došla doma, Nicole me nazvala:
Nicole: Ej...Christine...kako si??
Ja: Ma ja sam super, jedva sam čekala da odem iz bolnice!
Nicole: Vjerujem ti! Nego...kada se vraćaš u školu???
Ja: Sutra idem...odmah!! Šta ću doma?? Dosadno je!!
Nicole: E...imam ti neš za reć...ako sutra odeš u školu nemoraš nositi knjige jer idemo na izlet!
Ja: Šta da?? Kamo??
Nicole: Ma...idemo ti na nekakav izlet u obližnji grad! Negdje dva sata vožnje!!
Ja: Super!! I koji sve razredi idu??
Nicole: Ide samo 3c! A to smo mi!!
Ja: Super!!! I vidimo se sutra!
Nicole: Pa...mogle bismo i danas se naći! Ako ti odgovara??
Ja: Vidiš nije ti to loša ideja! Nego Jozef ima neke planove, pa??
Nicole: Ma...onda sve ok!! Vidimo se sutrach!
Ja: Da!!!
Jedva sam čekala da odemo na taj izlet! Kasnije je kod mene došao Jozef. Otišli smo se prošetati!
Jozef: I...dali si sada bolje?
Ja: Punno bolje!
Jozef: Drago mi je!
Ja: A...i meni! Jedva čekam sutra, da odemo na izlet!!
Jozef: I...ja! (poljubio me) Nego...Christine imam samo jedno pitanje!
Ja: Reci!
Jozef: Dali ti mene voliš??
Ja: Nego šta! Pa ne bi bila da sa tobom da te ne volim!
Jozef: O...ok!
Ja: Čemu to pitanje??
Jozef: Ja te previše volim, ti si jedina cura koju sam istinski zavolio i ne želim da se posvađamo, želim da budemo zauvijek skupa!!! Volim te!
Ja: Jozef i ja tebe volim!!
Nakon šetnje sam otišla doma! Kada sam došla doma, ušla sam u svoju sobu i legla na krevet. Došla mi je poruka na mobitel (poruka je bila od Patricka):
„ Ej...slatkice, drago mi je da si došla doma! No imam jedno pitanje...hoćemo biti skupa?? Molim te razmisli! Pussa! Volim te!!!!“
Kada sam pročitala poruku, nije mi baš bilo svejedno! Volim Jozefa, ma obožavam ga, ali sada Patrick?? Uopće nisam znala što je pravo!! Obukla sam pidžamu i otišla spavati, sada mi je stvarno trebao odmor!

Ujutro sam se probudila, obukla i otišla prema školi! Pred školom me je čekala Nicole! Sve sam joj ispričala u vezi Jozefa i Patricka, jer mi je trebala nekakva podrška, trebala mi je osoba kojoj se mogu povijeriti, neka osoba kojoj mogu vjerovati! Pokraj nas je prošla Kelly! Bila je poprilično vesela!
Ja: Hey...Kelly šta si jutros tako happy??
Kelly: Pričam ti kasnije, već kasnim na sat!
Kelly je otišla u školu, a Nicole i ja smo otišle u bus!

U busu sam sjela do Jozefa! Na putu do tamo Jozef i ja smo slušali pijesme na mojem mp4. Tu i tamo smo se malo poljubili! Lisa me je stalno gledala, nije to bilo gledanje već odmjeravanje! Nije mi se to dvidjelo! Rekla sam Jozefu za to da mi to smeta! Jozef se je ustao i rekao joj:
Jozef: Lisa...odjebi više od nje! Šta ti je skrivila! Shvati ja sam s tobom prekinuo jer si glupa! Umišljena si!
Lisa se jako naljutila. Sjela je dolje i pustila suzu! Prvi put sam vidjela Lisu kako plače, sigurno joj je jako stalo do Jozefa!
Jozef: I...da Lisa prestani mi slati ljubavne porukice jer te ne volim!!! Volim Christine!
Uhvatio me je za ruku i poljubio!
Kada smo stigli na izlet, išli smo u neki nacionalni park St. Oliver! Šetali smo se ! jozef i ja smo se držali za ruke! Malo poslije Jozef je samo na trenutak otišao do svoje ekipe! A...do mene je došao Patrick!
Patrick: Ej...Christine...si odlučila??
Ja: Patrick ja........stvarno ne znam....šta bih ti odgovorila! Treba mi još vremena!
Patrick: Dati ću ti vremena koliko god hoćeš! Volim te i ne želim da ti ne budeš bliz mene!
Uhvatio me je za ruku, privukao sebi i poljubio!
Kada smo obišli park, otišli smo doma! Na putu do doma sam spavala na Jozefovom ramenu!
Kada smo stigli bilo je već mrak, otišla sam doma i zaspala!


Ljudi nadam se da vam se post sviđa! Meni je ovaj fora!
Hvala na komentarima, najbolji ste!!



| komentari (176) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.