Smile...it confuses people

30.04.2006., nedjelja

A sad, moj zivot...

Dakle, prvo krecem s rezimiranjem tjedna:
dobila sam 3 iz testa iz matematike, nema sanse da imam 5 za kraj!headbangheadbangheadbangheadbang
Pozitivno je to sto smo s deckima igrali nogomet i profesor je rekao da sam jedino ja dobro igrala od svih cura!roflnaughtynut
Jucer sam s frendicama bila vani.
Padala je kisa pa smo bile na pizzi.Cijelo su vrijeme sutile i bilo mi je skroz nelagodno!rolleyes
Jedna od nas nas je preko praznika iznevjerila i izgubila nase povjerenje, tako da se par dana nismo druzile.
Ali, Eva ponosna kao i uvijek, nije mogla preci preko toga.madpuknucu
Kad je ta "omiljena" frendica otisla doma, mi smo bile kod mene i surfale smo po netu, super nam je bilo!
Danas sam bila kod rodice na pricesti i cuvala njenu malu seku.
Skroz je medena, ima 1.5 godina i vec sama od sebe radi stoj na rukama!yes

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.