Image Hosted by ImageShack.us

29.05.2006., ponedjeljak

Ja budala ...

Ja debil sam na proslom blogu pozabil pass i nik ...
I , evo opet pocinjem novi blog wink
Ovaj blog bum aktivnije pisal i to yes
.....................................................

Evo za pocetak jedna tajna ...

.....................................................

Ali nemojte nikome reci !!
-------------------------------


Ni slucajno !
-------------------------------
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek


Da vam nije palo na pamet !

-------------------------------


Ovo niko nezna osim mene i vas ...

-------------------------------


Zato nemojte nikome reci !!

a sad tajna :

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek





Ja sam supermen .



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek




A moj pomocnik, Spiderman je Šinko


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I spiderman i ja smo nepobjediv tim , danas cu vam pricati o

akciji u kojoj smo zaustavili 3 lopova koji su krali mrkve iz

Mateovog vrta !!!!

borili smo se hrabro smokin

oko 27 i pol minuta !!!!

a onda je iz zemlje izasao veliki svemirski brod koji je odletio s puno

mrkvi !!

ovi jadni lopovi koje je spiderman izlupal su lezali na podu i jeli paradajz

!!
A Supermen(ja) je dopelal svoj ˝Betmobil˝ i kad smo sjeli u njega i

vratili sve mrkve na zemlju mali Zec je bil heppy !! deaddead

smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ako ste sve ovo citali ste budala !! thumbupbang


Sad vi kaj idete s menom v razred nemojte to zecu pricat jer je on mislil da mi je zubić vila donesla mrkve ujutro !!

deaddeaddeaddeaddeaddead

Image Hosted by ImageShack.us


____________________________________________________________
-----------------------------------------------------------------------------
..............................................................................................................
Image Hosted by ImageShack.us


VRATIT CEMO SE !!!!!
- 20:49 - Komentari (31) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

**********************

About me :
Ja sam Luka aka Chorky aka Haski aka Bogdanić ...
Imam 15 godina , treniram 6 ili 7 godina odbojku .bang
Visoki sam skoro 190 ...
imam šarene oći (jedno plavo , jedno smedje/zeleno)...
neznamkaj da još napišem ...
moj ICQ --->299-161-618
moj MSN -->h5n1lux@hotmail.com
i tak ...



Image Hosted by ImageShack.us
Free Site Counter

Moji frendovi

Image Hosted by ImageShack.us

Mr.Lordi
Image Hosted by ImageShack.us


Amen
Image Hosted by ImageShack.us


Awa
Image Hosted by ImageShack.us


Ox
Image Hosted by ImageShack.us


Kita
Image Hosted by ImageShack.us



**Blood Red Sandman**

"They called me the Leather Apron
They called me Smiling Jack
They prayed to the heavens above
That I would never ever come back"

Can you hear how the children weep?
Chills of fear like a sawblade cutting deep

Once again there is pain
I bring flames - I bring cold
I'm the Blood Red Sandman coming home
On this unholy night I will make you my own
Blood Red Sandman
Coming home again
I'm Coming home again

Red drops stain satin so white
-"The way I sign my name"
The neighborhood's pretty dead at night
-"And I'm the one to blame"

Can you hear how the children weep?
Chills of fear like a sawblade cutting deep

Once again there is pain
I bring flames - I bring cold
I'm the Blood Red Sandman coming home
On this unholy night I will make you my own
Blood Red Sandman
Coming home again
I'm Coming home again

Scream all you want you won't wake up when you scream
"No-one leaves.....
..... The Monsterican Dream"

Can you hear how the children weep?
Chills of fear like a sawblade cutting deep

Once again there is pain
I bring flames - I bring cold
I'm the Blood Red Sandman coming home
On this unholy night I will make you my own
Blood Red Sandman
Coming home again
I'm Coming home again

Once again there is pain
I bring flames - I bring cold
I'm the Blood Red Sandman coming home
On this unholy night I will make you my own
Blood Red Sandman
Coming home again
I'm coming home again!




**Bring it on**

Hello I am me, who the hell are you?
I bring the word from the dead
this is the day they shall re-animate
and get their claws on your necks"

A pack of raging wolves are howling
awaken from their sleep of sin
Hail to the creeps - HAIL!
thunder unleashed - HAIL!
no beasts so fierce

Bring it on, bring it on big time
bring it on, bring it on down
bring it on-
the rancorous return from their graves
wont you bring it on, bring it on big time
bring it on, bring it on down
bring it on
behold your town will burn
as the raging hounds return

the rampant helldogs
rampaging near
the unholy prolifirates
they taste your blood
and they smell your fear
on your mark-
get set-
decapitate!

A pack of raging wolves are howling
awaken from their sleep of sin
Hail to the creeps - HAIL!
thunder unleashed - HAIL!
no beasts so fierce

Bring it on, bring it on big time
bring it on, bring it on down
bring it on-
the rancorous return from their graves
wont you bring it on, bring it on big time
bring it on, bring it on down
bring it on
behold your town will burn
as the raging hounds return

Ominious haze dispersing by the moonlights order
they got their prey - theyre gone with your daughters
claimed their souls - turned em into martyrs
they will burn - as the hounds return

Top 10 grupa

1.Sex Pistols
2.Lordi
3.NOFX
4.ACDC
5.The Rolling Stones
6.Ramones
7.The Vibrators
8.Hladno pivo
9.R.E.M
10.Led Zeppelin


About me :
Ja sam Luka aka Chorky aka Haski aka Bogdanić ...
Imam 15 godina , treniram 6 ili 7 godina odbojku .bang
Visoki sam skoro 190 ...
imam šarene oći (jedno plavo , jedno smedje/zeleno)...
neznamkaj da još napišem ...
moj ICQ --->299-161-618
moj MSN -->h5n1lux@hotmail.com
i tak ...