Dizajn:martinadizajn.blog.hr


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥

srijeda 25.07.2007.

!...BoM cHiCkA WaH WaH...! =)

Ou jea...moj treči blog hehe =) na starom sam forgetala kor.ime i lozinku...a štaš...mutavo dete :P btw ovo pišem u 4 ujutro :S a jbg kad ne mogu spavat =( ima više razloga...jedan od tih je ša sam bila prie kod čombekice i pričale smo neš o duhovimaaa...đizs...još se i bojim...barby nam pričala da je gledala neki dokumentarac...brrr...neču pričat...bojala sam se ič doma...sad se bojim ič spavat hehe =) ugl ljudeki...ako ste mislili da duhovi ne postoje...e pa vjerujte mi...postoje!! :S je tako mary? =)...u to sam se sama uvjerila =) još sam sama doma do petka...a baš mie lepo =) hm...ša ima novog kod mene...a niš...jučer me pčela ubola...il osa...ša je več :P bokte ja moram ič spavat...i dovršit post neki drugi put jer ko zna šta če ispast od ovog :S al doro kad mie več dosadno...=) ionako neam koga gnjavit sad...svi ošli spat...nikog na msn-u ='(

Image Hosted by ImageShack.us


Prie nekoliko sati sam toliko plakala...sad malo manje...lol...neznam ni sama zašto...tj. znam ali ne kužim kako sam mogla zbog neke osobe biti takva...možda jer mie neš značila...al toliko toga mie smetalo...i jednostavno nemogu više trpit to :S stalno sam opraštala misleči da če se promjenit...al očito niš od toga =( a doro...nema veze...ma uopče nemam više komentara... ='(

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
All the words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you...
I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
they lie on my floor
And they smell just like you
I love the things that you do


Image Hosted by ImageShack.us


Na drugom blogu sam dobila nekakvu štafetu...pa evo da se i toga riješim =)

1.opisat se u 5 točaka: hm...tvrdoglava, znatiželjna, perverzna (!), osječajna i naivna...eto =)
2. napisat 5 rečenica o sebi: 5 rečenica o sebi? a trš :S
previše mi se spava...zijeeeew
3. LJETO ili ZIMA - ljeto definitivno =)
TOPLO ili HLADNO - toplo
CRNO ili ROZO - crno (?)
NARODNJACI ili METAL - metal (da da...metal rulz...čueš Nea? =))
MOTOR ili AUTO - auto...manje su ti šanse da prosuješ negdje mozak =)

4. pitanja i odgovori:
1. bi li radije bili glupi i lijepi ili ružni i pametni? hm...stupidno pitanje...lol...ja mislim da ne postoje ružni ljudi tako da...nebi dalje
2. koliko imate stvarno pravih prijatelja? PRAVIH...e pa ima ih jako malo...
3. jeste li se ikad osramotili pred većom skupinom ljudi? daaa...itekako :P niš čudno...pa dan mi nebi bio normalan da se bar jedanput ne osramotim :S
4. što bi na sebi promijenili? a...ša se tiče fizičkog izgleda...skoro sve...:S

Želim još poručit neš Martini...znam da ti nie lako...ali takve frendice te ne zaslužuju...i neznaju šta propuštaju...aj drž mi se kiss

Image Hosted by ImageShack.us


E moram vam još neš reč hehe =) svi me pitaju zaš moju Neu zovem Đuzo...eo da vas riješim dilema hehe...kad smo išle na upise za srednju, izađemo iz škole a tamo preko puta je pisalo na nekoj zgradi "Đuzo & ekipa" hehe =) i ja joj kažem da je ona moj đuzo =) i takoc...ona je đuzo, a ja ekipa :P kako mutavo hehe =) al eto vam da znate =)
več je 5 sati :S a meni se još ne spava...=( jbt za pol sata sunce izlazi hehe XD jednostavno neam volje za ničim =(
Baš razmišljam kako bi mi bilo bez nekih osoba...bojim se da če me neke frendice napustit tj. da ču ih izgubit...neznam zaš to mislim...iam takaw osječaj :S mah...i te moje morbidne ideje...treba me poslat kod psihijatra =(
Odoh ja nanat...bar probat =)
pussa svima
i laku noč
=)

|..*..KoOommEnTiRaaj..*.. 148| ..*..aK oChEsH..*..| ..*..Hmmm..=P..*..|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.