Majne liebe blogich

subota, 28.10.2006.

MOOOOJ BOŽEEE .... (=

Moooj božžžeee.....
Moooj jahvee.....
Moooj kristee.....
Moooj isusee......
ŽNJ!!!!
Da,da vjerujte očima....
Vratila sam se,komp mi se oporavlja
i upravo nabijam nove viruse i račune
da boli glava,ali nije to razlog što sam se
potrudila da ovako brzo dođem...
O moooj božeee....Kom ja mažem oči???
Život je samo NEKAD lijep,a očito kad je bog
baco sreću na zemlju,ja sam nosia kišobran!!!!
Moooojjj boožžee!!!!
Ajte da počnem....Dakle...kašlj kašlj....
Jedan lik....nije sad bitno koji....
Joooojjj božžeee.....jedan moj lega....
Ja sam njeu napričala svega i svačeg šta nisam
trebala....I jadala se na dečke....i sve to....
I nakraju on mene pita!!!
I to ne bilo kako pitanje nego oču bit s njim!!!??
A meni skoro oči ispale....Ja sam sam se okrenila
i ooo booožžeee......zinila do poda i taman ja
tjela da se bacim pod plavi most....iii....
On kaže da se zajebava.o fala ti blaženi kriste!!!!!
Al sad mi je svejedno glupo sve ispalo....
Ajme majko,jel možete vjerovat?????
O bože....ma aj dobro....prošlo je....
da...da.....He he....jel tako???
Još vam moram reć da ste me jaaakoo razočarali
s komentarima....da,da....samo 4....psih....
al ajde....ja nemogu kom. meni sere
da sam upisala krivo ime il lozinku,malo mi
zuji komp.......i ja bi cugnila da mi starci nisu kod kuće....
Oooo....booožžžee......Eh...da....aj kisss.....pišite nešt...
aj sad.....ajte na poso....piši komentare!!!!

- 13:03 - Komentari (51) - Isprintaj - #