Majne liebe blogich

srijeda, 25.10.2006.

Eeee....ljudići....
ope ja došla.....komp mi se sjebo
tako da niš od postova ovaj tjedan....
Sad pišem s informatike i ummiirreeemm
od dosade...Baš sam gladna....Mogla
bi pojest kakog slatkog dečka....he he....
Ma može i jednog kiselog!
Uglavnom,ja sam došla da kažem par stvarčica
koje jednostavno moraju bit napisane....

1.Lijepo-čokoladno bi zamolila Black Girl,
ili ti crnku kako joj ja volim reć,da neobriše
blog,jer ću doć ponoći kod nje i ispeć ću
je na ražnju....

2.Mojoj najdražoj i najluđoj plavoj legici
Ani kažem lijepo-ljudski da napiše novi post
ili ću joj kad bude spavala ubacit crnu udovicu u
krevet!!Pa nek ju pojede!

3.Ana Tonkovac,broj 18 u imeniku
lijepo ti kažem da me prestaneš
zajebavat za snjeguljicu !!!

4.I najbitnije,JA BI SCOFIELDA!

I to bi bilo zasad to....
Eh,da tjela sam još reć da mi se
u subotu dogodilo nešt ...glupo!
Zamislite....Morala ja biciklom
do bake da joj odnesem mahune i šnicle,
i da joj pomognem nać zubalo koje je
izgubila,i odem ja do nje i nađemo mi to....
i....Kao što znate moji su mi starci dali kaznu
da neidem van,a sad....
I nije ta kazna samo zbog tog nego zato
što su mi saznali za dečka!!!jooojjjj!!!
Mama mi sve njegove poruke
pročitala.....JOOOOOJJJ!!!!

Al uglavnom,danas mi je suuppeerrr
dan...osim što sam morala ustat
u 6.00 zbog jebene informatike,
i osim tog što mi sad već presto i krulit
stomak kolko sam pregladnila....
Al neka neka....e,da...zamislite šta
mi se danas dogodilo!
Ja i ana inače idemo
zajedno na informatiku i ja nju
danas čekala kod plavog mosta i
neka baba u međuvremenu meni
pričala o tom kako ona i njezina
sestra idu na sud jer im je tata
ostavio zemljišta neko da ga podjele,
i ja njoj svašt kažem da me pusti na miru i skontam
da je ona ustvari baka od jednog mog lege!!!
ooo bože! He he....pa ovo stvarno nije normalno!
Hi hi he he....aj mi komentirišajte! pozzzich

- 08:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #