Majne liebe blogich

petak, 13.10.2006.

**TuDeJ iZ D dEj**

eee...ljudi....danas je petak 13.!!!
Jaooojjj....možda se dogodi nešta
najs,a možda i nešta ne-najs!!!
Što ako se recimo raspadne Tokio
Hotel?????Ili što ako se...recimo...
Dogodi da Billu preko noći otpadne kosa??
Ili....što ak me danas pogazi kombi???
Ili nek me fino...udari grom??HIIIII!!!!!
Danas su najavili kišu il nevrjeme!!!!
Joooojjjj!!!O bože....ima da danas neidem
nigdje iz kuće!!!Ni u školu!!!Ja se sakrijem pod
krevet pa me nikaka nesreća neće moć nać-
doslovce!!!!!Da...Što ako je stvarno Tudej
iz d dej???!!!Možda me danas i sahrane!!!!
Moooojjjj booožžžeee!!!ja se bojim!!!
O-o!!!!pa ak mi neš bude...vald ću dobit
para???mislim,možda se dogodi nešt dobro??
Možda dobijem na lotu??...ili....Možda...
upoznam billllaaaa??????EEEE.......MOŽDA
GA STVARNO UPOZNAM???!!!!!!!(((=
Alej će bit dobro!!!onda možda današnji
dan valja....he he he....
AJOJ!!!A ak po mene dođe baba roga???
Ma neeećććeeeee....vald???!!!joooj bože....
Ma ajmo mi ..............kad smo kod baba roga....
i tih stvari...JUST BECAUSE OF YOU-US5....




O joooojjjj!!!!sad sam ope scarrrreeeedddd!!!!!
Šmrc šmrc šmrc!!!!!!ŠŠŠMMMMMMRRRRRCCCC!!!
Ajoj.Aj ja se još stignem zavuć pod krevet,ide baba vještica!!!
Aj bok,val me neće nać.Kiss.Komentirajte....Pozz Mah-Mah.

- 12:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #