Majne liebe blogich

nedjelja, 08.10.2006.

ICH BIN NICH' ICH...OVIH DANA...

Da...u prijevodu bi točnije bilo;nisam svoja ovih dana...
Neznam šta mi je udarilo o glavu...Ono što se prije nisam
usudila...ni da mi platiš,ovih dana radim dok si reko keks...
Ko neki dan,petak...idemo mi iz škole...i neki čovjek u autu...
i ja njemu počela mahat i vikat..."di si lega...??"....ovi pored
mene su se kočili od smijeha...Al aj to prođe...neznam šta
mi je...onda ima još nekih glupih situacija...u petak isto...
imali mi vjeroš,u crkvi....i došo neki čovjek i krenio on kod svečenika
i ja se izderem..."alo...šta ima..??" i čovjek jadan sav zbunjen pita;
"jel žu...župnik tu...u..u radnoj ??"...ja se odvalila smijat i nisam si
mogla pomoć....neš mi je udarilo o glavu......ma ludo je to...jel tak??
čak sam neki dan bila uvjerena da sam vidla izvanzemaljce...dok me
mama nije uvjerila da je to zvjezda padalica...i onda nakon prepirke
jesu to bili izvanzemaljci il padalica,došla ja u sobu,bacila se na krevet
i odvalila se smijat...moooooooj bože...(još sam i ovu glupu foru prokrenila
umjesto mooooojjj bože,moj jahve...i takve gllluuuppppooosssttiiii...)
Eh,da...još nešta....znate koja me pjesma drži??ili koji pjevač(i)??
Sean Paul (deane...ubit ću te,zarazio si me s njim...)...i jesse mccartney...
(a...danijela,ti si sahranjena zbog njega....) i sad baš gleam onu reklamu
coca cola...šta još nisam probao?? i umrem od smijeha kad taj lik kaže
"pazi...bomba..."....eto,sad kad sam umrla od smijea,trebam još nekog
zgodnog vampira da me dođe ugrist...he he...da da....aj vam malo videičića...
Pogleajte Sean Paula i Jessssseeeee McCartneya...he he...uživajte...(njet to
propustit..........ni slučajno!!!!)
ps.jedna luda mala,ovo stvvvaaarrrnnooo vrijedi čekat...kiss







- 15:10 - Komentari (34) - Isprintaj - #