Majne liebe blogich

srijeda, 20.09.2006.

ZA ONA DOBRA DOBRA STARA VREMENA .... TOKIO HOTEL



E.... da....tokio hotel....
nećemo puno.... samo toliko da vidite koliko mi znače...
oh bože...ja ih jednostavno obožavam,obožavam Billa...
i Toma....nemogu vjerovat da su me popustili...oh pobogu...
šta mi bi....neam šta reć na to....ma....evo par slika...eh...da...


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

o....da...Bill je i dalje ssaaavvvvrršššeeennnnn........(=
Pa priznajte,ipak je on naj tokijevac....čuj mene....naj
dečko sam htjela reć.... he he.... da da...
E jeste čuli da je izašo onaj bravo ekskluzivno
o Tokio Hotelu?Moram ga kupit....ne...nije me potpuno
popustio Tokio Hotel...a...još ih obožavam i više neg
prije jako su mi dragi...svi oni...al eto ništa se nemože tu...
Bilo pa prošlo....jel tako?? e izgleda da u mom slučaju
je to baš tako....al...NIKAKO nisam antifan,za one koji
misle...da jesam...mislim,kad ih zavoliš ne,oš ih nevolit...
o Billie....nemoš te nevolit...znam...i žalim sad zbog
svog šugavog života jer te nemogu upoznat a starci mi
nedaju da odem na koncert!!!I hate them !!! al ajde dobro...
Nea više veze....Oladih se i eto...tako to ide...ko što rekoh...
Ma kom ja mažem oči ??!!
Eto vam sad na...par videa od Tokia....(=






smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh


ETO........KISS KOMENTIRAJTE...KAO ŠTO REKOH,NEMOJTE DA ,
ME DOČEKA MANJE KOMENTARA OD 50.....HE HE....KISS I POZZ


- 15:51 - Komentari (16) - Isprintaj - #