utorak, 02.05.2006.

Grah,kobase i pokušaj samoubojstva...

Bokić ljudeki...nije mi se prije dalo pisati postek...a i nisam imala inspiraciju...nije da sad imam neku,al ono...uglavnom...kao što svi znate (barem mislim da znate) jučer je bio 1.maj...i svi smo (većinom svi) bili na dravi...pa tak i ja...oko 1 došla je Jeya i društvo s druge (znate ko...) po mene...i tako smo mi krenuli na dravu...dečkima je glavni cilj bil grah,dok smo Jeya i ja htele videti što više poznatih...bilo je svačega...od čudnih oblekica...grdih frizura i zbunjenih ljudi,pa sve do treskača i konjeka...dečki su se stali u red za grah,a Jeya i ja smo obilazile i gledale di bumo koga vidle...onak "slučajno",ne...i tak smo se mi smucali po dravi negde do pol 4...onda je mene stara zvala da ak posle mislim iti još nekam da moram doma,a pošto sam ja posle namjeravala iti još nekam krenula sam prema doma....došli smo svi do igrališta tam kod lončara ,a Jeya i ja smo produžile prema doma...stale smo kod "Vanjinih slastica"...tam je najbolji sladoled u gradu...no i moja seky me častila...kupila mi je sladač!jeee! (hoće me zdebljati!!!) i tak sam ja došla doma...mama i klara su bile baš na izlasku...sad su one krenule na dravu...mojoj je staroj u jutro bila neka nebulozna ideja na pameti...nekaj da bi ja vodila klaru sa sobom na dravu...no je!i još da idem s njom na sve te gluposti...ringešpile i kaj ti ja znam...no fala bogu pozabila je na to do popodneva...došla sam doma (morala sam posaugati sobu...) jer klara je navodno pospremila celu sobu...a dok sam ja otišla od doma sve je bilo pospremljeno...tak da fakat ne znam kaj je to ona "pospremila"...ajde posaugala sam,kaj sad...15min sim il tam...i onda sam u 5 išla do josipa (sick) ...krenuli smo na dravu...srela sam usput svog prijatelja petrića,pa je i on išel s nama...moj mali svenchy je bil kod bake...pisal je lektiru,pa...no kad je išel doma od bake,dokuril je s biciklom do nas...tam smo malo bili skupa...onda mu je josip zel bic,pa su on i petrić pobegli s biciklima,kao da bumo sami...tam pokraj šume...hehe...no brzo su se vratili...i sven je moral domeka...petrić je otišel s njim...josip i ja smo produžili do drave...on nije htel među ljude (u gomilu) pa smo se seli tam kod treskača dole na beton uz Dravu...sigurno razmete zakej je u naslovu grah...i kobase...al vam nije jasno od kud sad pokušaj samoubojstva?!e sad ću vam ja objasniti...mi sedimo tam dole na betonu,ne...i ja gledam u rijeku i vidim žensku neku između 40-50 godina v Dravi...2 metra od obale pliva i ide polagano tam prema mostu (onom kaj nas spaja s Ewom...tj. međimurjem...)...i neki tipek hoda uz obalu i nagovara ju da zajde van...al ova neće...skužila sam da se nije hitila s mosta jer joj je kosa bila suha,tak da...valjda je ovak ušla...i tak nakon otprilike 10 metri tipek je skužil da ova ne zašla sama van,pa si je skinul jaknu,zul cipele i skočil u Dravu za njom...nažalost,otišli su lagano u zavoj pa ih više nismo vidli...ah...ženska je jednostavno flipnula!!!i tak projde to i bilo nam je dosadno pa sam poslala deniju poruku...izazvali smo josip i ja,njega i anju (njegovu curu) na d-d-d-d-dvoboj!na treskačima!!!al nisu se odazvali pa smo krenuli prema doma...i onda je sven zašel vana smo krenul k deniju i nagovorili ga da nas 4 idemo na treskače...e kako je bilo ludo!to ste trebali videti...deni i sven su se 2 put tak jako zaleteli v nas...jemput s prednje strane,tak da sam mislila da buju mi svi organi van zašli...a drugi put s stražnje strane da sam se ja svom snagom vudrila s glavom iza...nekaj mi je škljocnulo u vratu,al nema veze...baš je super bilo...par rundi smo se pelali...sven je plačal,ne...pa...i tak smo se mi lepo streskali...no onda je meni nekaj pokvarilo dobru volju...nekaj je bilo sa svenom...al dok sam se ja počela tam derati josip i deni su crkli od smeha i skrili su se iza drva,a sven me sam zbunjeno gledal...valjda me pol drave čulo...i tak se ja nisam htela spominati sa svenom i u šutnji smo se otpelali do primorske...posle mi se sven ispričal i sve je pet bilo dobro...za to je zaslužan Josip (on je moj stariji braco...hehe)posle sam bila happy...Sven mi je svašta rekel,a ja sam se tam na cesti skoro rastopila i nekaj je napravil,tak da...i tako...to bi bilo to...bilo je baš fora u ponedjeljak...joj sad sam se sjetila opet nečega...nešto bijelo,hlače i majca...al s napred baš i nije bilo nekaj...ne znate na kaj mislim...to sam si ja nekaj zabrijala...uglavnom...pozdrav svima...mojem malom Svenu,braceku Josipu,prijatelju Deniju,prijatelju Šalvariju,seky Jeyi,frendici Ewi i svim ostalim curkama...pozdrav drugoj osnovnoj...trećoj...četvrtoj...petoj...svima koje poznam...i naravno Petriću,Bondiju,Domagoju...i svim ostalim polaznicima 5.c razreda...i nadam se da nisam nikog zaboravila...ma nisam...svi su obuhvaćeni u ovom...ajde bokić svima!!!

| 22:43 | Komentiraj (8) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Sweet as choco... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni...
Evo malo sam promjenila...kao sto svi znate zovem se Dora...prije sam isla na prvu osnovnu...sad sam se upisala na gospodarsku za hoteljersko turistickog tehnicara....isla bum u razred i sedela s kikom...weee!Imam puno super frendica...na prvom je mejstu moja seky jeya,bez koje nebrem...a ostale super curke su Sasha,Kika,Ewa,Anta,Ena,Mirna i ostale curke s ritmike...sto se decki-frendova tice,ima ih dosta...po horoskopu sam skorpion,6.11.1991....neda mi se vise filozofirati,pa...

Moj ICQ broj je: 207-132-071

MSN adresa: dora_markotic@hotmail.com


Free Site Counters
Free Site Counters<