nedjelja, 02.04.2006.

Evo mene iz pepela...

Evo me!Neki znaju,ali za one koji ne znaju...nije me bilo na netu već više od mjesec dana jer mi net nije delal,pa...ali sad sam došla.Sve je složeno.Prije par dana mislila sam da net nem imala sljedeća 2mj.,no...prošlu subotu Jeya i ja smo išle u kvart kod pothodnika,jer je Sven imal rođendan,pa...uglavnom,tam smo upoznale 2 izrazito sexy mlada dečka.Idu na mec i baš su super!Skompale smo se snjima i došli su mi jučer složiti komp...Jupi!Evo i tako sad ja imam opet net i sve mi na kompu super radi.No,nažalost morala sam si napraviti novi blogić,jer...pa spominala sam se s Krsnikom jedan dan prije škole o blogu i rekla sam mu da mi ga zbriše i on ga je stvarno zbrisal!Ne znam zakaj,ali nebrem si ga vratiti iz arhive i neda mi se s tim zabavljati pa sam si rađe napravila novi.Dobila sam inspiraciju pošto sam došla s mise...Bilo je ludo i nezaboravno!Nda....moš mislit.Šalvari i ja smo išli po hostiju,a imala sam žvakaću...fala bogu da sam ju imala jer je hostija bila neka kisela...Fuj!Dok sam se vraćala na mjesto,vidla sam curu koja živi ispod mene...zanimljivo.Eva je Šalvariju i meni htela prodati lovačku da joj je stari jučer doma našel travu!(444)Hahahaha!!!Ajde još smo joj za pesa i bratića 'povjerovali' da postoje,ali ovo...Ah...Upravo sam nešto saznala...prek icq-a.Jeya je ostavila Banca...zanimljivo.Joj da!Da ne zaboravim,imam novi icq broj.Zaboravila sam lozinku,pa sam si novog nabavila.Evo novi: 207-132-071Nadam se da bum na ovom blogu,redovito pisala postove...Hm...Pa mogla bi.Ajde,svima pozdrav i ostavljajte komentare,da vas stavim sve u linkove...Bokić!wave

| 12:29 | Komentiraj (4) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Sweet as choco... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni...
Evo malo sam promjenila...kao sto svi znate zovem se Dora...prije sam isla na prvu osnovnu...sad sam se upisala na gospodarsku za hoteljersko turistickog tehnicara....isla bum u razred i sedela s kikom...weee!Imam puno super frendica...na prvom je mejstu moja seky jeya,bez koje nebrem...a ostale super curke su Sasha,Kika,Ewa,Anta,Ena,Mirna i ostale curke s ritmike...sto se decki-frendova tice,ima ih dosta...po horoskopu sam skorpion,6.11.1991....neda mi se vise filozofirati,pa...

Moj ICQ broj je: 207-132-071

MSN adresa: dora_markotic@hotmail.com


Free Site Counters
Free Site Counters<