petak, 29.12.2006.

Nešto sam zapeo za gibonnia u zadnje vrijeme ali stvarno dobre pjesme ima

Ovo je pjesma koja je imala prvi spot kojeg sam ja vidio u cjelosti dan kad sam postao samo malo stariji :)

Projdi Vilo

Projdi vilo mojin verson
Niz kadene od sarca mog
Niz kadene od sarca mog

Jubav išće tilo jako
Nosin brime od žeje moje
Nosin brime od žeje moje


Ajd projdi vilo
Ajd svojim tilom
Vazmi sime od žeje moje


Ti zanesi dite moje
Moje ime od karvi moje
Moje ime od karvi moje
Tu kadenu od sarca mog


četvrtak, 28.12.2006.

Kingdom come

A šta reći ljudi dugo me nije bilo nema ni vas ja zujimi dalje život mi klizi kroz prste i što ja jače stisnem to on brže nestaje :) ne treba se toliko trudit da budućnost bude dobra ali ne treba ju ni u potpunosti zanemarit... sve je meni tako daleko... "...daleka ljubav, daleki svijet..." nepoznato ja se osjećam nekad prilično izgubljenim u svijetu je promijenjena moralna piramida po kojoj sam ja odgojen nema više časti i poštenja nema više osjećaja za dobro i zlo to je kriv kapitalizam ali ne da m ise pričat šta je to .... žao mi je nekad što ne mogu biti bolji sa bratom i sestrom ali možda je tomu krivo naše na prvi pogled prilično sretno ali opet jako nesretno djetinjstvo i okružje u kojem smo odrasli nadam se da jednog dana ja neću biti takav ali siguran sam da će ipak to ona druga osoba popravit i da će sve biti ok... u ljubavi mi je tako tako nisam ni sretan ni nesretan uvijek negdje zapne uvijek nešto nedostaje... mene ljudi ne opisuju kao lošeg čovjeka zezaju se da sam osoba kakvu svaka mama želi za svoju kćer čak što je lijepo ali opet nekako maglovito ne znam stvarno šta da kažem nisam lijen nisam glup a valjda nisam ni ružan ali opet negdje uvijek zapne ali dobro neću se tu žalit ništa uglavnom ovo pišem zbog onih dobrih starih vremena hmm sjetim se šta je sve ovaj blog proživio i kolike promjene sjetim se prve osobe koja je posjetila ovaj blog malita beganović odna se sjetim leonide sada penellope koja je uvijek pomagala kad je trebala i čiji blog sam uvijek pratio pa onda i njezine sestre kirshne :) (imena prava poznata redakciji) ;) hahahahaha ali uglavnom ne mogu se žalit ali opet mogu a ništa promijenit ću ovaj blog samo mi dajte vremena :D bok uživajte


srijeda, 27.12.2006.

ICBM - Topol M



ICBM - znači interkontinentalne balističke rakete sa nuklearnim bojevnim glavama uglavnom utrka u nuklearnom naoružanju još uvijek postoji ali sad je skrivena ameri razvijaju star wars projekt dok rusi razvijaju Topol projekt uglavnom rus vam priča čemu služi topol m lansirna mobilna baza ali to nije bitno pogledajte na šta to ličin :)


ponedjeljak, 18.12.2006.

Željava






petak, 15.12.2006.

TESLIN TRANSFORMATOR

Dragi Isuse pa nije me bilo baš dugo smokin ali ajde evo vam nešto tj. ne znam kome kad sam vas sve otjerao neaktivnošću party oprostite zauzet sam pravim TESLIN TRANSFORMATOR

SAVRŠENA LJUBAV
Savršena je ljubav ona koja nas ne čini nesretnima.
Soren Kirkegaard



ZRELA LJUBAV
Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže: top
Trebam te jer te volim.
Erich Fromm


LJUBAV I DAVANJE
Moguće je davati bez ljubavi, ali nije moguće voljeti bez davanja.
Ami Carmichael


LJUBAV JE IGRA
Ljubav je igra za dvoje u kojoj oboje mogu pobijediti.
Eva Gabor

LJUBAV KAO "RAT"
Ljubav je poput rata:lako ju je započeti, ali vrlo teško zaustaviti.
H.L. Mencken


DODIRI
Ljubav je slijepa i zbog toga joj je tako izoštreno čulo dodira.
Jayne Mansfield


LJUBAV JE VATRA
Ljubav je vatra, da. Ali nikad ne znate hoće li vam zagrijati srce
ili zapaliti kuću.
Joan Crawford


LJUBAV JE BOL I SREĆA
Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na
mjesto.
Elizabeth David


SRCE I PAMET
Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet.
Blaise Pascal


MUDROST
Ljudi kažu da postoji mudrost glave i mudrost srca.
Charles Dikens


LJUBITI
Ljubiti znači ljubiti usprkos, a ne zbog nečega.
Han Suyin


POSLOVICA
Što više ljubavi, to manje riječi.
Nizozemska


POSLOVICA
Ne vole oni koji ne pokazuju svoju ljubav.
Engleska


POSLOVICA
Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to
kažemo.
Engleska


POSLOVICA
Ljubavni pogled dug je tekst.
Njemačka


POSLOVICA
Kad je u srcu plamen, neka će iskra izletjeti i na usta.
Engleska


POSLOVICA
Tko se u mrkloj noći uputi svojoj dragoj, svijeću nosi u srcu.
Ruska


POSLOVICA
Prava ljubav je nijema, a lažna brbljava.
Talijanska


POSLOVICA
Krhka je ta ljubav, koja se od prvog udarca lomi.
Ruska


POSLOVICA
Gdje je jedna ljubav, tamo drugoj mjesta nema.
Turska


IT`S GOOD TO KNOW
Don`t spend time with someone who doesn`t care spending it
with you.
Gabriel Garcia Marquez


POSLOVICA
Voli me da te mogu voljeti, drži me da te mogu držati.
Grčka


POSLOVICA
Ljubav, vjernost, vjera i pravda otišli su na spavanje; kad
se probude na svijetu će sve biti bolje.
Nizozemska


POSLOVICA
Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.
Njemačka


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>