nedjelja, 27.08.2006.

Pozdrav svima, koliko vas ima!

Eto evo malo da vam se javim, pripremam se fizički i mentalno za maturalac u Grčku, skupljam informacije kao što su npr. morate se čuvat cigana na trajektnom pristaništvu jer naime postoji jedna visoka ograda koja dijeli pristanište od kolodvora ili tako nečeg i cigani ti ako previše zujiš ukradu npr. torbu ili nešto slično te prebace preko ograde gdje se nalaze njihovi prijatelji koji to odnesu i time su vaše stvari zauvjek izgubljene jer policija ništa ne može... također cure ne smiju hodat same ulicom a inače nitko baš sam ne smije ići...ovo sa curama je jako zanimljivo jer u Grčkoj je izgleda normalno da ako vidiš kakvu butru da slobodno opipaš šta te zanima naughty smijeh dakle cure bojte se.... i tako, a inače dani prolaze polako i već se osječa kraj ljeta i početak škole burninmad a to nije dobro mad pozdrav


petak, 25.08.2006.

Hello! Vol. 2

Ej ljudi pozdrav... evo me malo sad kad sam u Osijeku! Eto kao što možete očekivat nema ničega novog u samom gradu u mom životu ima puno novih stvari... cerek wink Eto uskoro idem u Grčku i moram kupit dosta suvenira za puno ljudi ali sve će biti s ljubalju kupljeno hahaha barem se nadam... ima prilično skromnih narudžbi wink pa do dosta ambicioznih... sve u svemu sretan sam a opet nesretan... sretan zbog maturalca i još nekih pojedinih stvari wink pa i nesretan zbog početka škole i ponovnog mučenja sa glupim profesorima i učenjem ali preživjet ću imam svoje oslonce u životu wink ajde ljudi čujemo se opet pozdav!!! wave


ponedjeljak, 21.08.2006.

Hello

Dugo me nije bilo wow...eto bio sam u Istri na moru malo... mjesto se zove Barbariga ( prijevod Djeda povrača hihihihi )... bio sam u tih ne znam 10 dana valjda u Puli, Vodnjanu, Fažani i na Brijunima... provozao sam se po tom največem ili Velom Brijunu vidio svašta malo pogledao Titove slike, obišao Safari park, prošetao se na otoku, ležo na livadi vidio maslinu staru 1700 godina koja daje 8-9 litara ulja, vidio jelena, ulazio u neke crkve, pogledao jednu močvaru, uhvatila me napast da skočim u jedan mali zaljev prema legendi onda imaš sreće u ljubavi hahahaha šalim se mislim da ima toga dovoljno kod mene nisam praznovjeran valjda ;) hmmm... :D sve u svemu isplatilo se otić tamo... zadnji dan sam naletio na velike valove zbog juga pa sam malo rezbario sam sebe na stijenama :) ali u principu bilo je super ajd ljudi uživajte!

Brijuni:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>