četvrtak, 06.04.2006.

LOTS OF THINGS IN SMALL AMOUNT!?

Ajd svi vi kavopije, nemate pojma šta je prava kava, slušajte kako se pravi prava:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ulijte u džezvu vrele vode, stavite šećera po volji i stavite da se grije dok voda ne provrije.
Nakon što voda provrije, izlijte dio vode u jednu čašu, a u ostalu vodu stavite po volji broji žlica kave i promiješajte.
Nakon miješanja vratite onaj dio vode u džezvu i stavite opet da se grije. Pozorni pratite tekućinu jer možete očekivat da se počne razvijat pjena koja će se polako ali sve brže podizat prema gore pa malo prije nego što se prelije maknite džezvu sa izvora topline. Promiješajte još jednom, nasipajte kavu u vašu omiljenu čašu ulijte još mlijeko ili šlag te zašećerite po volji.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To je kava; original made in Turkey… i garantirano drži budnimeek, iako znam pravit takvu kavu nikad je nisam pio, ne znam za vas ali mislim da je dobra ako si nađete odgovarajući omjer sastojaka, još se u kavu može stavljati i cimet radi arome… e da osim toga danas je dan bio koma, dobio sam 1 iz matematike i dobit ću vjerojatno još jednu, stvarno sam bio danas zamračioburninmad a to su mogli vidjet neki dotični ljudi…wave onak već sam zamrzio matematikumad i sve što je slično njoj, mislim da ću studirat ili povijest ili šumarstvo ili bilo šta drugo, samo ne elektrotehniku te strojarstvo, prije sam to želio ali ne više, e da za kraj želim nešt objasnit nekim ljudima… dakle ja nisam daltonist ja vidim pedersku dugu i pokvareno nebo, ja vidim sve boje samo ne vidim baš dobro one fore kad trebate vidit broj u mozaiku, nešto vidim a nešto ne vidim dakle ja nisam daltonis ni u blažem obliku… ajd idem gledati IZGUBLJENEno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


<< Arhiva >>