brlog za vrle alter djevojke i za sve one koji se tako osjećaju

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
tko se nije skrio, sam u nju upada

Chmarsolomija



vrlih alter djevojaka u brlogu



web counter

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

29.09.2007., subota

10 razloga za za, a ne za protiv; to je naš motiv.

Novu TV volimo zato jer :

pod jedan,
drugi govore...a mi ne volimo kada drugi govore...

pod dva je labud moj,
amerika nije samo rad i znoj...kraj štale sam je zakopal u gnoj!

pod tri istre materine,
konji ostaju konji, a kočijaši dolaze NOVI - Hloverka vrati se doma, spremili smo ti tretman u plastičnog kirurga. Ispravit će ti usta, bona.
P.S.
Jedini je problem što ćeš se ponovo morat slikat za osobnu kartu.

pod četiri jahača apokalipse,
vijestima NOVE TV nikada nisam mogao reći ne.
kada vidim Mirjanu Hrgu u gaćama odmah napipam kvrgu,
a kada vidim Kopljara Sašu, NOVU odmah otvaram flašu
i zapjevam Lijepu Našu...ou jeeee.

pod pet...shop boys,
where the streets have no name can`t take my eyes of you are always on my mind.

pod 6, six ili sechs,
if you don`t like NOVA TV, you are under arrest!

pod sedam smrtnih grijeha,
kada gledam NOVU umirem od smijeha.

pod osam,
kada gledam mehičke (erocke) sapunjare nemam blage ko sam.

pod devet,
ovo me podsjeća na vrijeme kad sam bio vrlo mlad, nakon škole morao sam pisat domaći rad, i nisam znao što da radim tad. Sada sam stari gad koji NOVU TV ima rad.

pod deset malih plizova,
a sada za kraj dobro bi nam lego jedan ladan čaj...I don`t know why???




BONUS :

chmarsovska kompilacija (best singles 2007)

01 The Shins - Sleeping Lessons
02 The Animal Collective - For Reverend Green
03 The National - Fake Empire
04 Feist - My Moon My Man
05 Bright Eyes - Four Winds
06 Arcade Fire - Intervention
07 Rufus Wainwright - Going To A Town
08 Malcolm Middleton - Fight like the night
09 Clap Your Hands Say Yeah! - Satan Said Dance
10 The Go! Team - Fake ID
11 Amy Winehouse - You Know I'm No Good
12 Spoon - The Underdog
13 PJ Harvey - The Devil
14 Duke Special - Last Night I Nearly Died
15 Klaxons - Golden Skans
16 Aereogramme - Barriers
17 Cherry Ghost - Mathematics (full length)
18 Manic Street Preachers - Your Love Alone Is Not Enough
19 The Postmarks - Summer Never Seems To Last
20 Devendra Banhart - Freely

Redoslijed pjesama, kao i same pjesme odraz su našeg trenutnog raspoloženja. Molimo da se kao takve prime na znanje i ravnanje.

Sve ove krasne pjesmice možete skinuti ođe.

Do sljedećeg javljanja, pusa, kisss, cmoxxx, pozzzz...


- 22:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.