< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Yes/No



DIZAJN BY: Emma Slytherin

Opis bloga

HPFF BLOG


Which HP Kid Are You?




adopt your own virtual pet!


Linkovi

Violet Granger
Anna Griffindor
Dalia Summer
Melody Jones
Brooke Black
KLIKNI tu PLEASE!!

LIKOVI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chloe Lupin (ja)
Nećakinja sam Remusa Lupina. Roditelje mi je ubio
Voldemort kada sam imala 6 mj. Završila sam obuku
za aurora. Imam 18 godina. Harry i ja smo cura i dečko.
Pohađala sam Durmstrang. U Hogwartsu radim kao asistentica
Madam Hooch. Animagus sam, pretvaram se u jednoroga.
Parsel-ust sam. Naj predmeti su mi bili obrana, čarolije i preobrazba,
nisam voljela čarobne napitke. Patronus mi je u obliku tigra.
Ginny me mrzi jer sam s Harryem. Imam bijelu sovu-Snow

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Violet Granger
Griffyndorka 5. godina. Igra u metlobojskom timu kao tragač.
Mlađa je sestra Hermione Granger. Roditelji su joj bezjaci. Članica
je Reda Feniksa. Gdje god ide kasni. najdraži predmet su joj preobrazba i
obrana od mračnih sila, a najmrži proricanje.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anna Griffindor
5. godina, griffyndor. Potječe on Godrica Griffyndora. Dolazi iz čarobnjačke obitelji vrlo
dobre s mojim ujakom. Naj frendice su joj Violet i Chaterine, a naj frendovi Harry i Ron.
Ima sovu Fly i mačka Garfielda. Igra metloboj na mjestu lovice. Ima plavu kosu i zelene
oči. Naj predmeti su joj preobrazba i obrana, a za sve ostale misli da su pljuga.

Image Hosted by ImageShack.us
Melody Chloe Ashley Jones
5. godina, Slytherin.Metamorfmagus je. Naj frendovi su joj Draco Malfoy i ostala ekipa. Obožava
kršiti pravila! Animagus je, pretvara se u crnu panteru što joj je i patronus. Ne poznaje svoje
roditelje i odrasla je u sirotištu. Naj predmeti su joj Obrana od mračnih sila i napitci. Inače Violet,
Anna i ostala Gryffindorska ekipa misli da je umišljena krava, ali meni se cura čini skroz OK.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dalia&Elsie Summer
Sestre blizanke. 4. godina, Rawenclaw. Mogu komunicirati telepatski. Tek ove godine su došle u
Hogwarts, igraju u Rawenclawskoj metlobojskoj momčadi kao lovice.
Dalia-ozbiljnija blizanka svira gitaru. Mnogi su ljubomorni na njih i smatraju ih umišljenima, ali cure su skroz OK!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brooke Black
7. godina Gryffindor. Kcerka Siriusa Blacka za koju on nije ni znao. Tek je ove godine došla u Hogwarts. Animagus je, pretvara se u jednoroga kao i ja. Patronus joj je u obliku crne pantere, a bauk u obliku pauka. Ima mačka Rickya. Dečko joj je George Weasley.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yasmine Rodgers
6. godina, Rawenclaw. Podrijetlom je bezjakinja. Obožava čitati horore R. L. Steina. Ima psa haskija,
Maxa. Patronus joj je u obliku orla, a bauk u obliku zmije.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Harry Potter
Moj dečko.
Jedini dječak koji je preživio Voldemortov napad.
Bio je Griffyndor. Volio je Obranu od mračnih sila,
A mrzio je čarobne napitke i proricanje sudbine.
Najveći neprijatelji su mu Voldemort i Malfoy.
Naj frendovi su mu Ron i Hagrid, a naj frendice smo mu ja, Hermione,
Violet i Anna. Kao i ja član je Reda Feniksa. Ima snježnu sovu
Hedvigu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Draco Malfoy
Smrtonoša. Bio je slytherin, hodao je s Pansy
Parkinson. Bio je zaljubljen u mene. Umišljen
Je. Ne podnosi čarobnjake koji nisu čisokrvnog
Podrijetla. Ide mi na živce, kao i većini ljudi.





subota, 17.03.2007.

Tromagijski turnir...prvi dio...

Tada su na scenu stupile Brooke i Yasmine. Yasmine je viknula:˝Diffindo!˝, a konopci kojima smo Anna, Violet i ja bile zavezane nestali su. Za to vrijeme Melody i Brooke su mučile Snapea kletvom Cruciatus. Tada su u prostoriju ušli dementori, njih dvadesetak, čula sam neki vrisak, zatim sam se onesvijestila….
Probudila sam se u bolnici, a oko mene je bila hrpa ljudi, bili su tamo: Anna, Violet, Harry, Ron, Brooke, Yasmine, Melody i McGonagallica. ˝Š´o mi se dogodilo?˝, promrsila sam. ˝Reći ću vam samo ako obećate da nećete postavljati dodatna pitanja jer nam i danas dolaze 3 nove učenice i imamo puno posla.˝, rekla je McGonagallica
˝Ma, obećavam.˝, rekla sam ja. ˝Ovako, Severus Snape, bivši smrtonoša, ušuljao se u školu i zarobio gospođicu Granger i gospođicu Gryffindor, jer je preko njih htio doći do vas. A preko vas je namjeravao doći do Pottera i predati ga Znate-već-komu.˝, ispričala mi je McGonagallica. ˝Ali zaš…˝, počela sam. ˝Obećali ste da nećete postavljati pitanja.˝, prekinula me. ***
Madam Pomfrey me otpustila iz bolnice pa sa mogla prisustvovati razvrstavanju novih učenica. ˝Deborah Watson ˝, prozvala je McGonagallica, a cura smeđe kose i zelenih očiju je sjela, zatim je klobuk uzviknuo:˝Gryffindor!˝ Nakon nje na red je došla druga djevojka. ˝Melissa Brown ˝, prozvala je McGonagallica, klobuk ju je proglasio Gryffindorom. ˝Cornelia Sophie Hale˝, Minerva je prozvala i zadnju djevojku, a klobuk je viknuo:˝Slytherin!˝ Ta zadnja djevojka bila je neobična, malo je podsjećala na Veelu, ali to nije bilo moguće, nitko drugi u dvorani nije zurio u nju. Tada je McGonagallica rekla:˝Prije nego što večera bude poslužena moram vas obavijestiti da će se slijedeći mjesec održati Tromagijski Turnir, ovaj put u Durmstrangu.˝ Čak i oni učenici koji su pričali poskočili su i zašutjeli kad je spomenula Tromagijski turnir. ˝I ove godine će sudionike birati Plameni Pehar. Učenici iznad 16 godina koji žele poći u Durmstrang i ubaciti svoje ime u Plameni Pehar svoje će prijavnice predati gospođici Lupin do sutra navečer.˝, nastavila je ravnateljica, ja sam se samo nervozno nasmiješila jer nisam bila obaviještena da će to biti moja dužnost.



|| ...komentiraj... || 23 || ...printaj... || ...#... ||

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.