< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Yes/No



DIZAJN BY: Emma Slytherin

Opis bloga

HPFF BLOG


Which HP Kid Are You?




adopt your own virtual pet!


Linkovi

Violet Granger
Anna Griffindor
Dalia Summer
Melody Jones
Brooke Black
KLIKNI tu PLEASE!!

LIKOVI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Chloe Lupin (ja)
Nećakinja sam Remusa Lupina. Roditelje mi je ubio
Voldemort kada sam imala 6 mj. Završila sam obuku
za aurora. Imam 18 godina. Harry i ja smo cura i dečko.
Pohađala sam Durmstrang. U Hogwartsu radim kao asistentica
Madam Hooch. Animagus sam, pretvaram se u jednoroga.
Parsel-ust sam. Naj predmeti su mi bili obrana, čarolije i preobrazba,
nisam voljela čarobne napitke. Patronus mi je u obliku tigra.
Ginny me mrzi jer sam s Harryem. Imam bijelu sovu-Snow

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Violet Granger
Griffyndorka 5. godina. Igra u metlobojskom timu kao tragač.
Mlađa je sestra Hermione Granger. Roditelji su joj bezjaci. Članica
je Reda Feniksa. Gdje god ide kasni. najdraži predmet su joj preobrazba i
obrana od mračnih sila, a najmrži proricanje.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anna Griffindor
5. godina, griffyndor. Potječe on Godrica Griffyndora. Dolazi iz čarobnjačke obitelji vrlo
dobre s mojim ujakom. Naj frendice su joj Violet i Chaterine, a naj frendovi Harry i Ron.
Ima sovu Fly i mačka Garfielda. Igra metloboj na mjestu lovice. Ima plavu kosu i zelene
oči. Naj predmeti su joj preobrazba i obrana, a za sve ostale misli da su pljuga.

Image Hosted by ImageShack.us
Melody Chloe Ashley Jones
5. godina, Slytherin.Metamorfmagus je. Naj frendovi su joj Draco Malfoy i ostala ekipa. Obožava
kršiti pravila! Animagus je, pretvara se u crnu panteru što joj je i patronus. Ne poznaje svoje
roditelje i odrasla je u sirotištu. Naj predmeti su joj Obrana od mračnih sila i napitci. Inače Violet,
Anna i ostala Gryffindorska ekipa misli da je umišljena krava, ali meni se cura čini skroz OK.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dalia&Elsie Summer
Sestre blizanke. 4. godina, Rawenclaw. Mogu komunicirati telepatski. Tek ove godine su došle u
Hogwarts, igraju u Rawenclawskoj metlobojskoj momčadi kao lovice.
Dalia-ozbiljnija blizanka svira gitaru. Mnogi su ljubomorni na njih i smatraju ih umišljenima, ali cure su skroz OK!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Brooke Black
7. godina Gryffindor. Kcerka Siriusa Blacka za koju on nije ni znao. Tek je ove godine došla u Hogwarts. Animagus je, pretvara se u jednoroga kao i ja. Patronus joj je u obliku crne pantere, a bauk u obliku pauka. Ima mačka Rickya. Dečko joj je George Weasley.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yasmine Rodgers
6. godina, Rawenclaw. Podrijetlom je bezjakinja. Obožava čitati horore R. L. Steina. Ima psa haskija,
Maxa. Patronus joj je u obliku orla, a bauk u obliku zmije.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Harry Potter
Moj dečko.
Jedini dječak koji je preživio Voldemortov napad.
Bio je Griffyndor. Volio je Obranu od mračnih sila,
A mrzio je čarobne napitke i proricanje sudbine.
Najveći neprijatelji su mu Voldemort i Malfoy.
Naj frendovi su mu Ron i Hagrid, a naj frendice smo mu ja, Hermione,
Violet i Anna. Kao i ja član je Reda Feniksa. Ima snježnu sovu
Hedvigu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Draco Malfoy
Smrtonoša. Bio je slytherin, hodao je s Pansy
Parkinson. Bio je zaljubljen u mene. Umišljen
Je. Ne podnosi čarobnjake koji nisu čisokrvnog
Podrijetla. Ide mi na živce, kao i većini ljudi.





četvrtak, 15.02.2007.

Tamnica

˝Napokon!˝, bilo je prvo što sam pomislila kad sam se probudila. Ubrzo su kod mene došle Anna i Violet i zajedno smo se spremale za Hagridovo vjenčanje. Naše sređivanje je potrajalo dobra 3 sata, sve dok sve nije bilo na svojemu mjestu. U 14h smo se spustile u park ispred škole. Zauzela sam svoje mjesto na oltaru, pokraj Harrya..Moram priznati da je vjenčanje bilo pomalo dosadno sve do Partya u Velikoj dvorani, u kojoj se više nisu nalazili domski stolovi nego veliki plesni podij i hrpe hrane i pića. Nakon 3 plamenviskija odlučila sam izaći van na zrak, da se malo otrijeznim. Tada se parkom prolomio vrisak koji je dolazio iz zabranjene šume. Odlučila sam saznati o čemu (komu) se radi, pa sam se pretvorila u jednoroga (animagus sam-za one koji nisu znali) i otrčala u šumu. Nakon nekoliko minuta trčanja zaustavila sam se na nekom proplanku tamo su bila dvojica smrtonoša…i jedna djevojka koju sam prepoznala kao Melody Jones, Slytherinku s pete godine. Pretvorila sam se natrag u čovjeka, i poslušala što je jedan od smrtonoša govorio. ˝Gdje su?!!˝, urlao je. ˝Ne znam!!˝, vrištala je djevojka. ˝Ubit ćemo te ne kažeš li gdje su!˝, rekao je drugi smrtonoša gotovo smirenim glasom. ˝Crucio!˝, viknula je djevojka, a prvi smrtonoša se počeo previjati od bola. Ali ne zadugo jer joj drugi smrtonoša izbio štapić iz ruke. ˝Omami!˝, viknula sam, a drugi smrtonoša pao je na zemlju. Tada sam iza sebe začula 2 glasa kako u isto vrijeme govore:˝Petrificus Totalus!˝, tada je pao i prvi smrtonoša, a osobe koje su bacile čaroliju bile su Dalia i Elsie Summer. ˝Jesi dobro?˝, pitale su Melody. ˝Šta to vas briga, mutnjakuše jedne!!˝, rekla je Melody iznervirano. Poslala sam šokirane i ljute Daliu i Taliu u dvorac da se smire, jer su bile jaako živčane zbog Melodynog ispada, i pitala Melody:˝Što su oni htijeli od tebe?˝ ˝Tražili su neku curu za koju su rekli da bi im mogla sve upropastiti…mislim da se zove Anna.˝, odgovorila je Melody. ˝Jesu još nešto rekli?˝, pitala sam je pomalo šokirano. ˝Jedan od njih je mrmljao nešto da će se prvo riješiti mlađe Grangerice.˝, rekla je Melody prilično nezainteresirano. ˝Hoćeš reći da oni žele ubiti Annu i Violet?!˝, rekla sam histerično. ˝Tako nekako.˝, odgovorila je kratko Melody. Nisam više imala razloga čekati, pa sam odmah pojurila u veliku dvoranu, ali Anne i Violet tamo nije bilo. Zato sam ih pošla tražiti u Gryffindorsku kulu, ni tamo ih nije bilo. A kad sam se spuštala niz stepenice na prvom katu začula sam ženski vrisak koji je dolazio iz hodnika u kojemu su se nalazile tamnice…



|| ...komentiraj... || 17 || ...printaj... || ...#... ||

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.