On/Off

by:vekyca

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve i svasta




Photobucket

Photobucket







...linkichi...

yesmoj i sandrin blogyes

kisssandrakiss

smijehrovinjske mackicesmijeh

beljhannybelj

sretanlelesretan

Photobucket








.:mjuza:.


MusicPlaylist




Photobucket

Photobucket

kazna

Photobucket

Photobucket

Photobucket




Hei!!!

yoo...ljudekiwave
kako ste mi
vidim da ste mi ispunili zelju puno hvala
ljubim vaskiss
hehe....
i sta mi radite ja moram uciti...dada
jaooooono kao sto vidite dizajn vam sve govori
ljudi su imali pravo kada su rekli 1 slika govori 1000
rijeci...
mislim da ce ovo biti kratki post jer neznam sta da vise
pisem
dosadno mi je...vama???bangubiti cu se od ucenja
postati cu streber...yea..mos misliti...rofl

druga tema:
drugu subotu moj razred ide u gardaland..ja ne idem...
jer mozda razrednica ide s nama a i idem s rovinjskim mackicama
puno bolje je ici s njima nego sa svojim razredom da ste vi u takvom razredu
jaoooo neznam dali bi ste prezivljeli niko nis ne radi sami streberi.....da ne nabrajan ostalo
ugl.vjerujem da ce im biti ljepo s nasom razrednicom...roflroflroflroflroflroflroflroflrofl
zenska ce 100% biti nabrijana do daske!!ali ok njihova odluka...ali zato ce meni biti super!!!
s rovinjkama ici u gardaland odmah sam odlucila ili s razredom ili s rovinjskim mackicama...
TO JE BILA LAKA ODLUKA!!!
ugl.sve je ok sve je za 5 kod mene...sta ima novo kod vas...ima neko mozda novi post pa
da im mogu komati...se cujemo kisskiss

pozzam:
***samanthu***
***sandrich***
***špiranku***
***hanny***
***i svim rovinjskim mackicama***
pusaaaaaaaaaaaaa :*********************


|ponedjeljak, 20.10.2008., 20:43|

|39| Komentari| Print| #