< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



|Da/Ne|

...nešto o sebi...

.....ej ljudovi ja se zovem ENNA...
........drugi me zovu svakak..ali barem......
...znam da misle na mene....
....idem osmi razred...
......rođena sam 22.10.1994belj.......
.............živim u Kutini.....
...od glazbe slušam svašta osim ....
......narodnjaka naravno.....
....moj omiljeni sport je odbojka... i treniram odbojku...
....ali za školu.............
.................oni koji su mi isto dobri sportovi....
i koje pomalo igram......
...su rukomet, košarka i stolni tenis.....
....sve ostalo znate...
....kissi...kissi...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MARE
SASKIJA
IFKA
HUBY
TINA
PAULA
BEX
LUXY
TENA
LUCE
DENIS
FICHO
MIA
NINA

SRUŠIT ČEMO ŠKOLU!!!!

Srušit ćemo školu taj
luđački dom lud lud
učiteljsko vijeće
plakat će za njom.
Štreberi će nositi
cviječe na groba ja
ću vikat: NISAM VIŠE
ROB!!!!!!

fino ......SLJIKICE......fino

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







srijeda, 09.01.2008.

hhhheeelllloooouuuuu!!!!!

...joj ja neznam kada ste se vi probudili,... ali bogami ja znam kad sam se ja....i tako sam se dobro naspavala .... ko nikad u životu...eeee da...
uglavnom ja samo sjedim na svojoj fotelji ispred televizora... i
izpružim si noge na tabureu.... i gledam televizor...
naravno... i jedem ČOKOLADU.... hehehehehe....
i onda kada mi se više nije dalo gledat televizor prešla sam na PlayStation.....hahahahaha.... e da.... takav je život....sretansretansretan.... e kaj vi meni radite????? ja glavno da uživam.... bolje išta nego ništa.....hehehehehe..... ljudi vi meni sam komentirajte i vidimo se sutra.... odo ja ća...hehehehehe...
....kissi....kisssi..... kiss kisskiss pozzzzzzzzzzz.....

[ Komentari (29) Print ... # ]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.