^-^CHINESE WITCH^-^

20.04.2006., četvrtak

Don`t meen yes...

P aneznam cemu ovaj naslov sada sam slusala Pussycat Dolls pa valjda zato!?
Pa evo praznici su svi su otisli(ja naravno ne mogu jer je to preopasno za mene haha).Pa sada sam bas raspravljala s Hermionom o problemu zvanom Draco Malfoy. Prvo smo se posvađale jer onaa smatra da je on idiot a ja (koja ga ni ne poznam da nadodam) mislim da je puno drugačiji od tipa kojeg glumi. A kao sto znate ja rijetko pogriješim u procjeni ljudi, pa cuj ipak sam ja ono nesto.
Ali naravno nisam kao sto je Amy ljutito primjetila(jer ipak je ona s njim) zaljubljena u njega nema sanse nego je nekako...
Ma svejedno važno je ovo Harry je vidio Snapea kako nestaje u sobi potrebe a pokusao je uci za njim i da uspjelo mu je i prizor koji je tamo zatekao bio je sve samo ne ugodan(pridodajmo da zbog toga Harry mora odradjivati kaznu svaki vikend do kraja skole zbog toga) tamo je bio Snape u onoj haljini koju je kupio i plesao je s Vol... mislim Znate-već-kim
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- 19:12 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Backgrounds FreeGlitters.Com