^-^CHINESE WITCH^-^

10.04.2006., ponedjeljak

Napitci

A sada mislim da bi trebala ispricati sta je bilo i na napitcima.Pa putem do tamo` sreli smo jednu curu Siddy i ona je krenula s nama.Jezivo je i hladno tamo u tamnicama a Snape mi ne izgleda bas kao osoba koja bi bila u tamnici(pa mislim u onoj haljini koju je kupio je hladno ^-^).
I tako kada smo dolazili oko nas su se skupili neki hm glupi Slytherini. Neki od njih su Malfoy(tip misli da je super a zapravo je... ah bolje da nista ne kazem), Neka glupa Pansy(kao sta sam i prije rekla krava), jos neke dva debela Crabbe i Goyel, i jos njih i poceli su vrijedjati sve oko mene.
Malfoy: Ej mutnjakuso vidim jos si tu (upuceno Hermioni)
Hermiona: Eh da i ti si jos uvijek glup kao i uvijek
Malfoy: Pazi sto pricas prljava mala mutnjakuso
A mislim sada sam se i ja trebala ubaciti nece on vrijedati nekoga tko mi je prijatelj
Ja: Hej! Rekao si prljava, pa nebi bas rekla!
Malfoy: Sta se ti javljas, znas li ti uopce tko sam ja!?
Iza mene Keera i Kelly su se pocele smijati.
Ja: Pa nesam sigurna ali mislim da si u rodu s bojom Za kosu!!!(naravno mislila sam na njegovoj taticu)
Malfoy; Ej pazi sto govoris ili (tada je izvukao stapic a povise njega pojavio se duh kojemu je na glavi pisalo Peevs ali ga nitko nije skuzio)
Ja: Ups mislim da sam te uvrijedila ali prije negosto ista napravis pogledaj si kosu
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Sada se niz njegovu i kosu ostalih Slytherina oko njega slijevalo nesto sto je po hmm mirisu podsjecato na stajsko gnojivo
Snape: Sta se ovdje dogadja!?!
Malfoy: Pogledaj te sta nam je napravila(pritom se skoro rasplakao)
Snape: Vi sramotite moj dom da ste se odmah oprali i vratili na sat! I to brzo!
Tesko je opisati face Slytherina i Gryffindora kada su ovo vidjeli neki su doslovno pali u nesvjest, Neville ga je samo pogledao i onesvjestio se a Snape je rekao Buffy da ga odnese u bolnicu.
Mary: Ovo je nemoguce
Svi su se stvorili oko mene i cestitali mi a neki su vikali poput
Rona: Slytherini peru nos a Snape nam glance ponos(neznam kako je ovo smislio ali je dobro, to cemo im pjevati kad god nam se priblize hehe)
Jeniffer: Stvarno ovo se ne dogadja Snape nam nije oduzeo niti jedan jedini bod zbag ovoga
Shikoku: I jos je onako spustio Dracu
Mary T.: Stvarno je cudan
Ja: Pa meni i nije bas
Tada smo svi usli a Uskoro su se pojavili i Slytherini koji su nas samo bijesno pogledali..
Snape: Molim tisinu danas cemo raditi napitak za....O tko nam je ovdje Chikoke divno da si dosla eh da napitak....
Slytherini su doslovno popadali na dupe od cudjenja stvarno Malfoy je promasio stolicu i nasao se na podu a kad ga je Snape pogledao samo je brzo ustao. Izgleda mi da svi u ovome uzivaju!!!!!!!


- 20:33 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Backgrounds FreeGlitters.Com