^-^CHINESE WITCH^-^

09.04.2006., nedjelja

prvi dan

Moj prvi svecani dan u skoli na nastavi u nedjelju^-^. Ujutro sam u idem na prva predavanja, samo ima jedan problem nemam pojma gdje je sto i bas sam o tome ocajno razmisljala kada su se pokraj mene stvorile neke cure, povise glava su i m pisala imena, bas me zanima znaju li one to!!!
Partizia: Bok ja sam Patrizia i ..
Ja: Znam
Patrizia: Pa kako mozes znati pa nikada se nismo vidjele
Ja: Pa znas ja imam sposobnost da vidim kako se ljudi zovu ....
Patrizia: JoOOj kako fora, a kako to vidis?
Ja: Pa nad glavom vam vidim jedan kao mali pergament na koje vam pise ime
Tada su se one pocele lupati po glavi
Lara: Ja nista ne vidim a u ostalom kako se ja zovem
Ja: Lara
Lara: Svasta!!!
Ja: A ti si Angel, Ti si Amy, ti Cristiane, ti si Kelly, ti si Keera, ti Jeniffer i ti Shikoku, Ti Mary a ti Buffy, a ti si Siddy ti Mary T., a ti si Miranda i ti hermiona.
Ha bilo je smjesno vidjeti te zacudjene face
Amy: Bravo bez greske :-)
Kelly: A sada ako hoces mozemo krenuti prvi sat imamo napitke
Buffy: Da a njih preedaje uzasni Snape uostalom vidjeti ces
Ja: Uzasan? Meni on bas izgleda for a
Keera: Fora? Fora? OK svatit cu to jer si nova
Mary: Ali ti moramo objasniti da je on najgora osoba u skoli samo Slytherine voli!!!
Jeniffer: Ali nemojte je plasiti vidjeti ce sama
I povele su me tamo dolje negdje u tamnice.
To cu komentirati poslije ali da kazem nesto o magicnom bilju ili kako se vec zove ono s cvjetovim ali bilo je smjesno ionako mi nece trebati da znam kako se predmeta zove
Prof. Sprout: Evo nas djecice dobro mi dosli djecaci i djecakovice
Tada su se svi poceli smijati jer djecakovice sigurno nije rijec
Prof. Sprout: Pa kako Sam rekla Dobrodosli, a koga ja to vidim?!
Viknula je i potrcala za mnom
Prof. Sprout: Djeco imamo nekoga novoga na satu ovo je vjerovatno Chikoke
Malfoy: Jooj Chikoke kako divno –glupavo je govorio oponasajuci Prof. Sprout
Cure oko mene uputila su mu otrovan pogled
Ja: Da ja sam
Prof. Sprout: Divno nadam se da ces uzivati ovdje s nama (boze kao da sam dosla u hotel)
Pansy: (nad glavom joj je pisalo krava ali ne zove se valjda tako): pa mi se ne nadamo
Cure oko mene tada su nju otrovno pogledale
Prof. Sprout: Pa danas cemo ponovno presadjivati mandagore kao i prosle godine ali su ove vec odrasle pa vas njihovi krikovi mogu...hm da ubiti
Malfoy: Pa mogu i ubiti nekoga sta se mene tice Potter
Tada se decko kojemu je na glavi pisalo Harry okrenuo prema Malfoyu i ....da tresnuo mu saku u glavu tako da je ovaj ostao na podu a prof. Sprout nije ni primjetila.
Prof. Sprout: Sada svi uzmite po jedne nausnjake i loncanicu za koju ste sigurni da ima korjen
Hermiona: Ali profesorice loncanice nemaju korjen mislite...
Prof. Sprout: Znam ali mi je oko zapeo ovaj mali na podu neka ga netko odvede u bolnicu

HAhahahahahahahhahahahhahahahahahahhehehehehhehehehehahahhahahahhahahhahha

PS: Ubacila sam sve koji su mi pisali komentare ako netko zeli da ga izbacim samo nek kaze
PPS: Ono prosli put za prijatelje mislila sam u prici!!!

- 19:15 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Backgrounds FreeGlitters.Com