^-^CHINESE WITCH^-^

07.04.2006., petak

Jupi u skoli !a mozda ipak ne jupi....

Pa vratila sam se tu opet sam tu, mislim vec je bio mrak kada sam dosla. Zamislite uspjela sam nagovoriti Snapea i McGonagallicu da idu sa mnom malo u shoping po pravom Londonu. Dumbedore nije mogao iako je rekao da bi htio malo obnoviti garderobu. Pa tako sam ja s njih dvoje usla u samo tri oooooooogroooooomnaaaaa ducana nisu vise mogli (ah stare kosti) . JOOOj nate samo koliko sam si toga kupila (pa boze biti cu daleko od civilizacije do sedmog mjeseca). Ali naravno nismo mogli kupovati ssamo meni trebalo je i njima nesto kupiti zato sto su me pratili. Za McGonagallicu smo ja i Snape izabrali neku majcu koja hmm vise otkriva nego skriva zasto nemam pojma ali to vjrovatno nije za nju, a za Snapeica smo kupili hmmm neku rozu kako da to nazovem hal;jinicu!?!? rekao je da mu je savrsena !!!!!!!! Dobro vjerovatno je moj zivot dosadan mislim ono druzim se s profesorima iz skole?!? ali ja sam ipak nakraju ono nesto o cemu svi sve znaju osim mene JUPIbang ah ali necu se tuziti.... vratili smo se u skolu a kada sam usla u sobu (u onoj drustvenoj nije bilo nikoga) svi su spavali , a svima im je nad glavom visio kao pergament na kojem je pisalo kako se tko zove svasta kada sam ih htjela dotaknuti nestale su mozda je to jos jedna moja sasava sposonost upoznavanje ljudi tako sto im pogledas glavu haha

- 19:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Backgrounds FreeGlitters.Com