Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




nešto sasvim normalno,
NOOOOTTT!!!!!

daljne uređenje u tijeku radnje i svakako se uređuje

Tu klikneš pa ođeš negđe drugđe

zujozujoburninmadzujozujo

Lajoš
(dečko iz gračenice), podsmijeh dozvoljen

Marijana
(poznat nekim rijetkim ljudima i kao Tomica)

Gaby
(nisam ja takav da tebe nebi stavil)

Sunčana Žaba
(poznat pod nazivom drvo)

Anamarija
(ona ocito ima podvojenu licnost ali je ipak samo jedna osoba)

sam ti klikni, nist ne brini, sve ce bit gotovo za tren
(buahahahahahahaha)


Blog.hr
(ovo se valjda kužI)







trala la la la la lalalalala alal tra la al
moj msn: zolos.tony@hotmail.com
tralalalalla lalala lal laaaaaaaa

nesto sasvim JA

ČINGILI ČINGILI ČINGILI ČUNG
JA sam:
Antonio Manhard iz Popovače (to vam je tam di je ona fensi bolnica!)
JA idem u tehničku školu u Kutini
3. srednje da se zna
to vam je smjer, tehničar za električne strojeve s primjenjenim računalstvom
i ne, ne znam šta bi to trebalo bit! nitko ne zna!
JA biti rođen 25.11.1991. baš onda bijo rođen ja
Slušam: metal, rock, punk,, ma sve u tom nekom điru, kužite valjda
e da, prezirem cajke!! grrrrrrrrrrrrrrrrrr


""jedan šort stori""
bijo JA jedne večeri doma, lijepo u svojoj sobi čamio kod stola
i sve bilo gud.
kad ono odjednom NAPADNE ME RUKA


i ja ono, AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
al nist nisam mogo
ruka me ščepala!!!


tak me opalila da sam se zaneso u stranu
od žestine tog silovitog udarca!!


al nekak je sve dobro prošlo i ja i ruka se pomirili
onda smo išli mahat čist iz zabave


i na kraju, IC OL GUD


JA i ruka iz mlađih dana

"Rima o Štapu"

Pita riba Štap
Koji si ti kurac, štap?
Da, kaže štap
Te skoči štap niz slap
Skoči riba gdje i štap
Te padnu oboje pod slap
Riba i štap

by; ot3

ponedjeljak, 30.06.2008.

Čovjek mnogih talenata

Naravno, to bih bijo baš JA, a ne tam neko šaromigasto biče koje živi u bačvi na brdu iza one kuće s druge strane puta na kojem je prikolica kraj šume sa divljinom i vjevericom, al bez svinje i stalno reži onak grrrrrrrrrrr i opako i totalno onak!!
Ne, ne govorim o tom neg o sebi ondnosno o JA!!!!
E sad, znate ono kak ljudi vole pocet od početka i te sve foreeee??
Pa uglavnom, ja zbilja ono ne kužim onak zašt bi ja kršil tradiciju!
Dakle,
u početku bijaše BOG i ISUS i onda ono svjetlo i KABUUUUUM kao neki i sve bijaše FAK, ŠIT OUUU NOOUUUUUUUU zbog neke jabuke koja je dobila zmije il nesto i onda se to sve žderalo pa su se svi bičevali i i i,,,,,, maaaaaaaa, da ne pričam, iam i ja vočnjak/jabučnjak pa kužim sve te brije!!
Evo, ovo je bilo za sve vas tradicijonalističko nastrojene stvorove, možete se sad smatrat posebnima,
enđoj d moument
Ali ovo sve odlazi u sasvim krivom smjeru!!!
Dođi, dođi litl smjer, dođi, dođi, sada će se pričati o JA!!!!
(btw, ja sad ošo dolje stepenicama i onda se nisam mogo sjetit zaš sam ošo dolje stepenicama i sad sam opet ovdje)
Dana današnjeg danas je meni počela ljetna praksa!
Bez straha, sasvim sam čitav, nije mi se ništa dogodilom, sve okeee,,,
I naravno, moral sam se prisjetit kak je to budit se u 6 ujutro!!
weeeeeeee, laki mi!!!
Još k tome onaj dan prije toga još bil i orah i sve tak da nisam bil baš za to dizanje!
(btw,2, evo mene opet, sjetih se zaš sam ošo dolje stepenicama ala sad mi se više neda ić dolje stepenicama tak da niš od toga)
E sad, došo ja lijepo busom do lipovice gdje ja iam tu praksu.
Evo kratak opis mog radnog dana:
sjedim
To bi bilo to!!
CIJELI DAN OD 7 DO 15 NIST ZIVO, SAMO SJEDIM (nekad spavam) IU UMIREM OD DOSADE)
I dođe tak kraj prakse, i krenem ja lijepo prema mjestu uplovljavanja buseva (velika kutija na kotacima koja reži i možeš uć u nju a da te skoro ništ ne grize)
I uđem ja u bus na kojem nešt piše Ludina, Popovača, Kutina
i mislim si ja, pa to je valjda to, nekak logično zvuči.
Primjetih ja još, hmmm pa to nije onaj isti vozač od jutra
al nema veze!!
I krenemo mi!
Vidim ja da on lijepo staje ljudima svima, i ja se vozih dalje!
(da se zna, taj bus inace vozi ljudove po ulicama njihovim i kod kuće ih ostavlja)
nastavak priče je tu ispod ====>

=====>dođe bus u kojem sam i dalje JA u popovaču, kad ono taj dečko koji vozi nist ne staje!
i ja onak, hmmmmmm
pa valjda ce se poslije vratit, hmmmmmm
dođemo mi do volodera,,
i ja, hmmmm on se i dalje ne vraća, hm hm
sumnja mi je pocela rast u umu i ideja se stvarat,
nekak mi se počelo činit da se on neće vratit!!!
i onda ja malo gledao ispred sebe paaa pomislih,
A ko te jebe, vozi ti kud voziš!!
I došo ja u KUTINU!!!!!!!
I pitam ja vozača jel on ide još nekud nakon te stanice??
I odg on da ne vozi on više nikud!
i pita me,a kud ti ideš??
I ja kažem, pa ovdje, u Kutinu!!
i onda ja izađoh iz busa!
Došao sam ubrzo do zaključka da je moj pravi bus došao u lipovicu par min nakon ovog!
Al bez brige, vratih se ja vec!!!!
I sad sam tu!!!
Ma nije da je ovo prvi put da se tak nest dogodilo,,
I ako netko pernat u komentarima slučajno spomene još neki slučaj znajte odmah,
sve je to laž, nema tu istine, sve je to mučka!!!!!!!!!
I da
THE END

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.