Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




nešto sasvim normalno,
NOOOOTTT!!!!!

daljne uređenje u tijeku radnje i svakako se uređuje

Tu klikneš pa ođeš negđe drugđe

zujozujoburninmadzujozujo

Lajoš
(dečko iz gračenice), podsmijeh dozvoljen

Marijana
(poznat nekim rijetkim ljudima i kao Tomica)

Gaby
(nisam ja takav da tebe nebi stavil)

Sunčana Žaba
(poznat pod nazivom drvo)

Anamarija
(ona ocito ima podvojenu licnost ali je ipak samo jedna osoba)

sam ti klikni, nist ne brini, sve ce bit gotovo za tren
(buahahahahahahaha)


Blog.hr
(ovo se valjda kužI)







trala la la la la lalalalala alal tra la al
moj msn: zolos.tony@hotmail.com
tralalalalla lalala lal laaaaaaaa

nesto sasvim JA

ČINGILI ČINGILI ČINGILI ČUNG
JA sam:
Antonio Manhard iz Popovače (to vam je tam di je ona fensi bolnica!)
JA idem u tehničku školu u Kutini
3. srednje da se zna
to vam je smjer, tehničar za električne strojeve s primjenjenim računalstvom
i ne, ne znam šta bi to trebalo bit! nitko ne zna!
JA biti rođen 25.11.1991. baš onda bijo rođen ja
Slušam: metal, rock, punk,, ma sve u tom nekom điru, kužite valjda
e da, prezirem cajke!! grrrrrrrrrrrrrrrrrr


""jedan šort stori""
bijo JA jedne večeri doma, lijepo u svojoj sobi čamio kod stola
i sve bilo gud.
kad ono odjednom NAPADNE ME RUKA


i ja ono, AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
al nist nisam mogo
ruka me ščepala!!!


tak me opalila da sam se zaneso u stranu
od žestine tog silovitog udarca!!


al nekak je sve dobro prošlo i ja i ruka se pomirili
onda smo išli mahat čist iz zabave


i na kraju, IC OL GUD


JA i ruka iz mlađih dana

"Rima o Štapu"

Pita riba Štap
Koji si ti kurac, štap?
Da, kaže štap
Te skoči štap niz slap
Skoči riba gdje i štap
Te padnu oboje pod slap
Riba i štap

by; ot3

ponedjeljak, 19.05.2008.

Ovo je samo list na papiru

E ljudi, el znate one ljude koji onak,
trče šumom i deru se iz petnih žila iz razloga što ih love divlji veprovi
koji bi im rado zakljovali petne žile??!!
Sve je to zbilja tragicno i sve to
Mislim veprovi su takvi, a i ljudi su približni.
Uglavnom, ovo nije njihova priča!!!
Ovo je priča koja se dogodila jaaaaako davno u jaaaaaako dalekoj zemlji!
Dakle, jučer u Kutini….
Uh ne, ah joj, a joooooooj!!!!!!!
Malo sam se zajebo! Nije jučer bilo ništ u Kutini!!
Al nema veze, idemo dalje sad.
Ovo tu šta vidite tu ispod



E sad je tu gore, pratite me malo!
Uglavnom, to tamo vam je Tobias!
E sad, on je bez ikakve sumnje totalno mrtav, al skroz!
Mislim nije da me možete krivit, svaki dan je tak nest buljil u mene
sa one svoje stolice na koju je bio prilijepljen!!
I onda odjednom, ja to više nisam mogao podnosit!!!!
Nažalost, dok sam ja provodio svoj naum odstranjivanja Tobiasa, on je sasvim neočekivano
Umro usred tog procesa…
ALI, kao što vidite, ja sam bio toliko dobar i krasan da sam
mu napisao MRTVSTVO iznad glave! Na taj nacin mu je iskazana iznimna čast!
Možda je sav izrezbaren nožom i bez očiju ali unatoč tome ostat će nam svima u predivnom sjećanju,
Jer bio je iznimno poseban na toj svojoj stolici, taj malecki Tobias,,,,,,,
(mdrfkr jedan mali, grrrrrrrrrrrrr)

I svi su živjeli sretno do kraja svojih života, a Tobias je mrtav!!
>>>>>>Čiča Miča Gotova Je Priča<<<<<<<<<<
/font>

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.