Fellowship

Arhiva

Kontakt

My favs

29.01.2007. / "Bila san sinoć van" post

Split. Krasan vam je to gradić, no noćni život mu je eh... dosta štur (da budemo pristojni). Nakon nekog vrimena dosade ista mista na kojima su uvik iste face... i što onda - ostat doma uz onu "prekrasnu" ponudu tv programa? Hmmmm DA! No ovaj put su me iz dosadne ponovljivosti subotnjeg đira izvukle moje dvi Zadranke - i odvukle via Zara.

Onom monotonom autocestom treba nešto malo više od sata vožnje brzinom - zericu višom od dozvoljene, no put ionako krati i začinjava "dodatni sadržaj" u obliku C2H5OH s okusom čega već. Narafski, kako to već biva, netko (a.k.a. šofer) se ipak treba žrtvovat i lucidan i trijezan provest večer i vratit nas približno u istom stanju kakve smo i napustile rezidenciju.

Evala Zadar. Prošle smo samo Mango, Forum i Gotham - bilo je još toga u planu, no noć nažalost i nije toliko duga koliko se na početku čini. Paradoksalno mom glazbenom orijentiru (roker-metalac hibrid) predobro sam se zabavila na lokalno-domaćim i tupa-tapa ritmovima (Bareta nemoj me ubit :)), čak bolje nego inače u Splitu (e da i nabasala sam na Danijela iz Big brothera :)).

E, Splite moj, Zadar je puno manji grad pa opet ima bolju ponudu izlazaka, a i ekipa je puno veselija, opuštenija i pristupačnija. Možda je to ono guštanje u anonimnosti i pažnji koji budi novo lice među ekipom, no Zadar mi postaje sve privlačnija destinacija što li za izlazak što li za selidbu - jedini problem je što nema baš bljedolikih plavih Zadrana - baš svi moraju bit garavi :p

I evo vam za kraj moja najdraža slika od izlaska ;)

Zadar






Copyright © 2005-2009 Azzul S'phyre