< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovoooo...je....blog za sve otkacene ljude.....:party

opis mene ;D

ime;Dario
prezime:Božičević
roden sam27.3.1991
hobiji:nogomet,vatrgostvozajebavanje roditelja ;D
skola:strojarsko-tehnicka
kao osoba sam teski zajebant,tvrdoglav,vecinom uvijek dobre volje ;D
stvari koje preferiram u zivotu su izlazak wan sa frendowima i pomaganje ljudima
volonter sam u GD crvenog kriza u osijeku...koji je i najbolje okupljaliste mladih ambicijoznih ljudi...od glazbe volim sve ali tu se isticu RHCP i Thompson....
naj kvart MOŠA tamo sam proveo najbolje dane svog života
naj filmovi:troja,gool,ja sam sam,i naj bolji mi je film sirene za uzbunu i vatrogasne kacige svi djelowi
i tooo bii bilo ukratko o meniii


Ime: Antonija
škola:moša
volim:dobre ljude, sve vezano uz ck, i sl.
nevolim.dvoličnjake, kelj, kupus(bože sačuvajwink)grah
i to bi bilo zasad o meni

naj pjesma


Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 05.08.2007.

Dalmacijo more moje, jedna dusa a nas dvoje..........slavonijo zlatna ti si..... lijepa li si.......

mahwavemahKao što tekst ide kad se sjetim suza krene zamirisu uspomene.....sve sto je lijepo kratko traje.... pa tako i moj put u zaton....bilo mi je super...... dobri ljudi i nikada dosadno...kak ste mi vi? ee da za one koji idu u orahovicu... a kom je darac dobar frend... on vam neide na kamp...nazalost....... svi smo ga nagovarali da ide......al eto.....pa ovim putem buraz zao nam je....rolleyesrolleyesljepo se odmorite jos ovih mjesec dana..... jer uskoro dolazi skola.....da na zalost.....al necu jos pocet tugovat.....imam ovih 1 mj da ga korisno iskoristim a poslije ce mo vidjet...... puno pusa svima.....vasa tonkakisskisskissmahwavemahwavemahwave



| komentari (4) | print | # |