Kako živjeti skladno i bez puno briga? :) - Sve znam, da ništa neznam. - Blog.hr
13.03.2013.
Kako živjeti skladno i bez puno briga? :)

Kada bih barem mogla doći u stanje sreće i takvom ostati. To bi bilo jednostavno savršeno, a ironija je u tome što svaki put iznova mislim da ce tako biti, kad sam sretna. Razmišljam da je to možda zato jer imam tek 18 godina, pa zbog tih hormona ili neznam ni sama čega, mjenjam u danu raspoloženje kao neka nadobudna klinka svoj facebook status, možda nešto vezano za te hormone, pitaj boga šta... Uglavnom, svako jutro probudim se i pomislim, "Da! Danas! Danas je moj dan kad mi nitko neče pomrsiti planove, danas ću biti odlično od jutra, dobro je krenulo! ^.^" - moć pozitivnog razmišljanja ftw, hell yea! rofl

Naravno, od toga bude kita labudova, izađem iz sobe pa krene, zašto ne učiš, zakasnit ćeš na praksu, spavaš cjeli dan, jesi kaj jela, pa onda u školi još stresova, pa onda trči na vlak, na tramvaj, uuuuvijek nešto i naravno moj jutarnji plan padne u vodu, sve ode u p**du strininu, ako ne ovako kao što sam navela gore i slično onda se desi neka nepredviđena situacija ili s dečkom ili nečim totalno neočekivanim. rolleyes

Sad razmišljam dali je svima tako? Ili se ja previše nerviram oko svega? Oko tih sitnica? Dali su ljudi oko mene živčani pa mene takvom naprave? Stalno pokušavam bit mentalno/duševno stabilna osoba, bez briga, koja živi u miru božjem, ali ponekad mi stvarno ne uspijeva, i to zbog raznih gluposti. Nije da imam nekih problema u životu, stvarno mi je dobro, imam sve što želim.

Mislim da je najveći i jedini problem koji imam to, da mi svi govore što da radim i da me to najviše smeta, makar to bilo i dobronamjerno, pa ljudi moji razumijem ja vas i vaše savjete, ali ponekad bi mi bilo lakše da jednostavno bude sve opuštenije, bez prigovaranja i neznam ni sama čega.

Baš gledam svoju šeficu (radim u kozmetičkom salonu), ona je uvijek tako mirna, izgleda kao da nema briga, staložena, uvijek je nasmijana i puna energije, pozitivna energija kao da isijava iz nje. I razmišljam kako bi ja htjela biti takva. Ima svoju neku rutinu koju obavlja s zadovoljstvom, radi u salonu, drži sate yoge i uživa u tome, potpuno se tome posvetila. To sam prepoznala kao jednu divnu stvar i često o tome razmišljam na način da bi i ja to htjela, ako ne sada možda jednog dana.

Očito ću ponovo po neznam koji put morati poraditi na sebi, na tome da se ne opterečujem svim glupostima toliko. To bih savjetovala svima, to je u biti i tema današnjeg posta. Živite kako vi želite, poslušajte druge, ali ipak nedajte se nervirati i bit cete hepi :) Ja cu do daljnjeg pokušati ovo napisano provesti u djelo, pa vam javim dal' funkcionira, ako uspije super, a ak ne je*iga. Onda se bacam na sprovođenje novih ideja u djelo. sretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Opis bloga nalazi se u prvom postu, tj. skroz dolje! :)

Blog pišem anonimno, ali stavit ću ovdije par stvari o sebi :)

Zovem se Blanka, imam 18 godina, živim u jednoj pripizdini blizu Zagreba.

Volim glazbu, sviram gitaru i malo klavir. Volim crtati makar moja najbolja djela su random črčkanje pod satom jer nemam pametnijeg posla.

Dečka? Imam & vrlo sretna s njim u vezi oko godinu i pol dana. :) <3

Volim praznit glavu u rano prohladno jutro šetnjom do škole uz cigaretu, coffie to go i dobrom glazbom, moj način za punjenje energije :)

Od pretmeta u školi volim samo psihologiju i etiku, vjerojatno se po pravopisu primjeti da nevolim hrvatski pretjerano hahah :)

Blog sam počela pisati jer sam imala potrebu negdje se izjasniti, iznjeti svoja mišljenja, kao i većina ljudi koja otvara blog, jednostavno imati taj svoj ispušni ventil gdje možeš sve reći. Uz to lijepo je imati istomišljenike, u svijetu u kojem te malo ljudi doista razumije, divno je kad ti netko napiše komentar u stilu, da tako je slažem se s tobom, i slično. Isto tako iz čitanja tuđih postova, razmišljanja, osobnih iskustava i priča smatram da se može ponešto i naučiti. Fascinira me to kad imam neki svoj stav, mišljenje, i pročitam nečiji post npr o nečemu, sa nekom svojom predrasudom i shvatim da sam krivo mislila, kad pomislim da ponekad krivo razmišljam, i odem s njegovog/njezinog bloga s novim iskustvom, ili kada pročitam nešto nadahnjujuće, kad vidim da netko piše s ljubavlju i kad se s nekim poistovjetim. Tad imam osjećaj da ovo sve što pišem, i što čitam ima smisla, da se moj život obogačuje i da radim nešto korisno za sebe i druge koji to prepoznaju kao nešto dobro, lijepo je biti dio toga. :)



my music :) <3



credits
• Dizajn: SpeciaL DesigN
• Kostur: duckdz.
• Picture: ×