Mistreated

07.02.2005., ponedjeljak

Minute su sati

Vrti mi se film uglavi... Ne želim ga gledati... Iznova i iznova.... Ponavljaju se slicice... Ne zatvara se krug.. A vrijeme, vrijeme je sadrzano u jednoj recenici.... Minute su sati. Ne vjerujte u nista drugo... Ne dajite osjecaje Njima... Nemojte... Glas razuma neka pobjedi.... Srce i dusu ostavite siromastvu... Ne zavaravajte se laznim nadama i iluzijama... Srusite vec jednom taj lazni svijet u glavi... Dopustite umu da vas kreira... Ne dopustite da vam lijepo lazu jer to nije umjetnost... To je samo paradoks u kojem se Vi nalazite... Da, Vi.... Jadni, sicusni vi... Manji od najmanje čestice... Podignite vec jednom tu glavu... Ne dajte Im da vas gaze... Ne dopustite si osjecaje koje ne zasluzujete... Hodajte uspravno... Stavite masku i vjesto je kreirajte umjetnim stanjima... Prepustite se hladnoci unutrasnjeg vaseg ja... Neka Vas vodi kroz svijet... Ne zastajkujte jer nista novo necete vidjeti... Samo im mozete izdati dozvolu da vas povrijede... Ponovo i nanovo... Da placete u tami... Da postajete robovi... Da, neciji robovi... Oni nisu vase zrtve, Vi ste njihove... Nesto vas je previse, vidim... Stojite i redu i cekate... Novo ponizenje... Samo to... Nema srece... Nema ljubavi... Nema nicega o cemu su vam stariji pricali... S godinama smo se potrudili da kvalitete srusimo... Ostaju vam samo kvantitete... Ne postanite samo broj... Hodajte i vjerujte mi, ne zastajkujte jer minute su sati.
- 00:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Never opened myself this way

Linkovi

HEY YOU

Hey you,
Out there in the cold,
Getting lonely, getting old,
Can you feel me?
Hey you,
Standing in the aisle,
With itchy feet and fading smile,
Can you feel me?
Hey you,
Don't help them to bury the light.
Don't give in without a fight.

Hey you,
Out there on your own,
Sitting naked by the phone,
Would you touch me?
Hey you,
With your ear against the wall,
Waiting for someone to call out,
Would you touch me?
Hey you,
Would you help me to carry the stone?
Open your heart, I'm coming home.

But it was only fantasy.
The wall was too high, as you can see.
No matter how he tried he could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you,
Out there on the road,
Always doing what you're told,
Can you help me?
Hey you,
Out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you,
Don't tell me there's no hope at all.
Together we stand, divided we fall.



Morphine- My Brain

my whole brain was out of tune
my whole brain was out of tune
I don't know how to tune a brain, do you?

went in to a brain shop
they said they'd have to rebuild the whole head
I said well, do what you gotta do

when i got my brain back, it didn't work right
didn't have as many good ideas
haven't really have a good idea since i got it fixed