< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design by: NoBrain
Picture by: DeviantArtist

Molba

Ne zelim pisati nikakva pravila jer ona iako odrzavaju red, ponekad i sputavaju. Znaci pisem molbu svim posjetiocima. Molim vas da ne ostavljate jedan komentar u vise njih, tj. da pocnete u jednom pa zavrsite u trecem,samo ako bas u prvom zaboravite nesto napisati, dopisite, necu se ljutiti smijeh Nije bitna kvantiteta,nego kvaliteta. Unaprijed se zahvaljujem ako cete postivati moju molbu. Mislim da vam uopce ne moram reci sto se tice psovki, nema ih isto kao ni vrijedanja.. Toga do sad nije bilo,ali samo da napomenem. Cmokic! kiss



Opis bloga

...moj svijet...

Najljepsi dan? Danas
Najlaksa stvar? Pogrijesiti
Najveca prepreka? Strah
Najveca pogreska? Napustanje
Izvor svih zala? Egoizam
Najljepsa razonoda? Posao
Najgora propast? Malodusnost
Najbolji ucitelji? Djeca
Primarna potreba? Komunikacija
Najveci izvor srece? Biti koristan drugima
Najveca misterija? Smrt
Najveca mana? Lose raspolozenje
Najopasnija osoba? Lazljivac
Najgori osjecaj? Ogorcenje
Najljepsi poklon? Oprost
Neprocijenjiva vrijednost? Dom
Najbrzi put? Ispravan put
Najugodniji osjecaj? Unutarnji mir
Uspjesna obrana? Osmijeh
Najbolji lijek? Optimizam
Najjaca sila na svijetu? Vjera
Najpotrebnije osobe na svijetu? Roditelji
Najljepsa od svih stvari na svijetu? Ljubav


Inteligencija bez ljubavi čini te nemoralnim.
Pravednost bez ljubavi čini te neumoljivim.
Diplomacija bez ljubavi čini te licemjernim.
Uspjeh bez ljubavi čini te arogantnim.
Bogatstvo bez ljubavi čini te pohlepnim.
Ljubaznost bez ljubavi te čini servilnim.
Siromaštvo bez ljubavi čini te ponositim.
Ljepota bez ljubavi čini te apsurdnim.
Autoritet bez ljubavi čini te tiraninom.
Posao bez ljubavi čini te robom.
Jednostavnost bez ljubavi oduzima ti vrijednost.
Molitva bez ljubavi čini te introvertiranim.
Zakon bez ljubavi te pokorava.
Politika bez ljubavi čini te egoistom.
Vjera bez ljubavi čini te fanatikom.
Križ bez ljubavi pretvara se u mučenje.

ŽIVOT BEZ LJUBAVI... NEMA SMISLA...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ljubavje.com

blogovi koje redovito
posjecujem (citaj meni dragi blogovi =)) ) :


Cofi sretan kiss - moja draga prijateljica koja me uvijek nasmije, razvedri.. moj vjerni suputnik na kriznim putevima...andeo cuvar kiss


Nautilus sretan pjeva - bend koji obozavam slusati


svaki od ovih blogova je vrijedan paznje... uvjerite se i sami u to... kiss

ti si
Counters
Get a Counters
posjetitelj od 20.1.2008. u 11.30 thumbup


SLIKE

Županijsko natjecanje iz prve pomoci: Zabok, 5.4.2008.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


FRAJLE I HOSTESA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


FRAJLE U AKCIJI smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MI SA SUTKINJAMA NA ODMARALISTU

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TRI KOMADA smijeh Mateja (moj kumek), Marinschen i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JOS TRI KOMADA: Tea, Semy i Marinschen

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


VESELA EKIPA: Tea, Jasmina, Semy, Marinschen, Marcela, ja i pacijenti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


PEHARCEK POBIJEDE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NESTO O MENI =)

Zovem se Marta, zivim u malom, predivnom mjestu Oroslavju u zelenom nam Zagorju. Rodena sam 22.8.1991. znaci lav sam po horoskupu. Grrr! wink
Volim svoje prijatelje, roditelje, obitelj, stariju seku. Volim puno pricati, smijati se, raditi gluposti, izlaziti, naravno, sve u dobrom drustvu. Volim slusati glazbu, citati knjige, ici na svirke, gledati filmove, sate provesti sama, sanjariti, volim miris kise i proljeca. Obozavam more i sve vezano uz njega. Volmi papati cokoladu njami... mouthwash smijeh Volim dugonocne razgovore, spavati i probdijeti noci, putovati, sunce, volim voljeti i biti voljena cerek.
Ne volim laz, ne podnosim nepravdu, niti glumu,ali ne kao granu umjetnickog izrazavanja,vec kao svakodnevni nacin komuniciranja i dolazenja do cilja. Ne volim kada me se krivo optuzi, onda planem burninmad puknucu i cuvjate me se onda kiss.
Puno vremena provodim u skoli kako na redvnoj nastavi, tako i na svim mogucim izvannastavnim i izbornim aktivnostima. smijeh Svoje slobodno vrijeme provodim radeci ono sto volim i uzivajuci, naravno.
kiss Jednog dana bi voljela upistai arhitekturu,ali to nije sigurno jer me zanima puno stvari pa se mozda jos i predomislim. zubo

MR. BIG

„Wild World“

La...la...la...la...la
Now that I've lost everything to you
You say you want to start something new
And it's breaking my heart you're leaving
Baby I'm grieving

And if you wanna leave take good care
Hope you have a lot of nice things to wear
A lot of nice things turn bad out there

Oh baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile
oh baby, baby, it's a wild world
I'll always remember you like a child girl

You know I've seen a lot of
What the world can do
And it's breaking my heart in two
Coz I never want to see you sad girl
Don't be a bad girl

But if you wanna leave take good care
Hope you make a lot of nice freinds out there
Just remember there's
A lot of bad and beware

Oh baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile
oh baby, baby, baby, it's a wild world
I'll always remember you like a child girl

La...la...la...la...la...baby I love you.

And if you wanna leave take good care
Hope you make a lot of nice freinds out there
Just remember there's
A lot of bad and beware

Oh baby, baby, it's a wild world
It's hard to get by just upon a smile
(yeah...) oh baby, baby, it's a wild world
I'll always remember you like a child girl


ovo je jedna od pjesama koju obozavam =) mmm... od tuda i naziv bloga =))

˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°˘°

Osmijeh na dar
Osmijeh (ne) stoji ništa, a djeluje čudesno. Obogaćuje onoga kome je upućen, a ne osiromašuje onoga tko ga daje. Bljesne poput munje, ali sjećanje na nj može trajati zauvijek. Nitko nije toliko bogat ni toliko siromašan da bi ga mogao sebi uskratiti i svatko njime dobiva. Osmijeh donosi sreću u kuću, pozdrav prijatelju, pomoć pri sklapanju posla. On je odmor umornome, putokaz izgobljenome, sunčana zraka žalosnome i najbolji prirodni lijek protiv ljutnje.
Ali, ne može ga se kupiti, namoliti, posuditi ili ukrasti, jer vrijedi zapravo jedino kad ga se poklanja. A nitko i ne treba osmijeh toliko kao oni kojima se i ne može pokloniti više ništa drugo.




POVRATAK...DRUGA SANSA

Evo mene opet nakon dugo vremena. Nadam se da cu ovaj puta biti redovitija,tj. potrudit cu se.

Sad mi se malo tesko ufurati u pisanje jer stvarno dugo nisam nigdje nista pisala. Katastrofa, falilo mi je to. sretan
Pa da pocnem... Stara godina je iza nas, nekima uspjesna,nekima malo manje uspjesna. Ja sam stvarno zadovoljna svime sto je bilo proslu godinu, cak sam se drzala nekih novogodisnjih odluka cerek (weeee!!! veliki uspijeh za mene). Nisam naucila svirati ni jednu pjesama na gitari, vjezbanje tri puta tjedno je isto palo u vodu i dosta odluka se nisam drzala,ali mi je drago da sam barem nekih drzala. Drzala sam se kako sam ja rekla pametnih odluka (po mom misljenju pametnih) zubo ,tj. kada sam napisala tu odluku na pameti mi je bilo jedno razdoblje mog zivota koje mi ja zadavalo velike muke i na koje sam trosila podosta vremena. Odlucila sam da je toga dosta i privela sam to kraju. Pocela sam disati punim plucima. wink Uspjela sam se natjerati da kupim perle i napravila sam nekoliko privjesaka. Nista puno,ali sam pocela. sretan Drzala sam urednu sobu!!! sretan Mislila sam da ce mi to najteze pasti,ali je na kraju ispalo da mi je slaganje sobe uslo u naviku. sretan rofl Ove godine sam kao i prosle napravila popis odluka i potrudit cu se da ove godina bude jos uspjesnija. Mislim da je stvaranje nekih novih odluka i njihovo zapisivanje jako korisna stvar, ne mora to biti za novu godinu, vec kada zelimo usvojiti neke nove navike, rijesiti se starih, nauciti nesto novo. Jednostavno donjeti neku promijenu ili red u svoj zivot. Sve sto zelimo napraviti moramo staviti na papir jer to povecava sanse da cemo to zaista izvrsiti. Kada nesto zapisemo uvijek nam je to negdje u podsvjesti, ponekad porcitamo i podsjetimo se na onog sto smo odlucili pa ako smo na nesto i zaboravili opet krenemo u ostvarenju svojih ciljeva. (ak kaj ga meljem) nut


Moram opet pohvaliti Drugu sansu, mladi bend iz Medimurja koji nas je jucer zabavljao u nasem Rosesu. Opet su donjeli osvjezenje svojim raznovrsnim repertoarom. Druga sansa uglavnom svira rock, ali su nas iznenadili s nekoliko izvedaba meksickih pjesama i sa rock verzijom pjesme Dine Dvornika Hipnotiziran. Decki su digli ljude na noge, napravili odlicnu atmosferu pa su neki prisutni smisljali nove plesne korake. zubo Nadam se da cemo ubrzo opet imati priliku slusati decke u akciji. sretan


Za pocetak kratki post,ali bit ce toga jos kad se malo ufuram... Nadam se da ce drugi puta biti bolje. Lijep pozdrav svima. Cmoka! cerek


18.01.2009. u 22:21

| Komentari (4) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Arhiva >>