studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Greska kod opisa bloga.
You got hacked. Do u wish to delete C drive? hehe....Ma nemam tu sta napisat.
:D

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Slike

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


O meni...

Zovem se Dominik. Imam 15 godina. Idem u 2.os Bjelovar.
Volim sport,ucenje(:P),skolu,cure,zabavne ljude itd.
Treniram plivanje i stolni tenis...volim i kosarku ali ne treniram.

naj frendice:Petra&Patricia
dead

četvrtak, 22.11.2007.

Kratko javljanje

Evo mene napokon na kompu...nema kompa do bozica...zbog zajebancije u skoli....bas mi je cudno pisat sad...nisam bio 3 dana za kompom. E da...ovako danas nisam bio u skoli jer sam igro stolni tenis za skolu...hehe...bili smo prvi,normalno,ko i svake godine,i sad idemo dalje...hehe uz dr.Ivu Kanadrea...haha...protivnici su nam bili 0...cisti noobovi...nemaju pojma...bili su to : 4.os,3.os,1.os,2os(mi)
Nova Raca,V.Trojstvo,Rovišće itd...Moram pohvalit prvu osnovnu...bili su 3....Puno bolji nego prosle godine...a mogli su bit i 2. al jbg...budem ih ja jos na boriku ucio...pa ce onda bit i prvi..hehe...Ovi iz trece su mi digli zivce...htio sam ih ubit...al nema veze..haha...a glavno da smo mi prvi i da idemo dalje...Sutra test iz matematike,i kemije...iz kemije pisemo ispravak jer je cijeli razred dobio 1.
Nemam sad bas vremena za uredivanje bloga...budem ja za bozic to sredio..hehe....idem ja......pozz



| komentari (34) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.