01.04.2007., nedjelja

Istupam s istinom.

Da, prekinul sam sa curom, volim hižaka i njegovu prljavu prištavu sexy guzicu i odsad je on moj dečko. zauvijek ću prestati piti alkohol i više nikad neću biti pijan. Odsad ću slušati mamu i neću joj više prigovarati. Počet ću se učiti, i proći ću s 5.0. Više nikad neću srat po čečenima (smradovi jedni). Obrijat ću si bradu i guzicu i glavu na ćelavo i postat ću redovnik. Prebivat ću u crkvi svaki dan i više nikad neću imati kontakata sa ženama diljem svijeta. Više nikad neću drkati i živit ću čedan život u molitvi. Neću više svirati gitaru i razbit ću ju u žrtvu čečenskom bogu Smradu. Prestat ću jesti fine sarmice, kobasičice, šnicleke, pizze, lepinje, lisnata, vinske gulašeke, kolačiće, i takve, za život potrebne stvari. Odsad ću se hraniti samo sa gledanjem u Sunce. Svako jutro ću se buditi u 5 ujutro i ići ću spavati u 7 navečer da mogu biti koristan za društvo i samostan. I naravno više nikad neću piti kavu i pušiti cigarete. I više nikad neću sići u pogane kafiće koji iskvaruju mlade poštene ljude. Moja himna će odsada biti YMCA. I neću se više nikad koristiti internetom jer meni više neće biti potrebna nikakva materijalna ili tehnologijska dobra...smisao mog života će biti molitva. Naravno, sve ove stvari su istinite, i naravno, danas je 1.April....pa si vi mislite....
naughty njami party lud smijeh cerek nut puknucu zujo smokin

By the way...svi ste pozvani da uđete na ovaj link da malo pogledate moj bend na djelu:
Life of Brian

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.