17.12.2006., nedjelja

PARTY??? yeah,right.....

Kao prvo,kaj se tiče prošlog posta..u petak sam bil kaj da su me z lanca pustili...i onda sam završil razmetan ko drek po livadi.... Uglavnom..kaj se tiče jučerašnjeg koncerta...niš posebno....još su najbolje odsvirali dnd band...koja ironija,lol..... Samo kaj im je pjevač malo zavlačil,al ok... Još nam pizdek damir dal da sviramo Alajv od Prl Đema,al niko nije znal na basu to svirat (il mu se nije dalo) pa je se propalo...ajd,cero,majku ti tvoju,pa sjetil bi se tih par toneka... :P Niš..jedva čekamo da još prođe sreda,onda bumo svi kaj da su nas z lanca pustili,loool.... :D Jedva čekam. Ajd,bumo još malo zdržali..
Keep it real!!!!!!!!! smokin

15.12.2006., petak

H2SO4????? C2H5OH, IDIOTE!!!!!!!!!!!

Jebote...alkohol je jebena stvar....... Pijan sam ko svinja........
Sve vas volim,pizdeki jebeni... Al jedna osoba koju fakat volim je Mirtek...Mirtica moja...beba moja........ Volim te....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Puek srčeko....volim te.... :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

05.12.2006., utorak

Sv. Nikola njami

Hehe..ulaštite čizme i stavite ih pod prozore... Dok sam bil klinjo,fakat sam vjeroval da sveti Nikola postoji....svake godine sam čistil tu jebenu čizmu da mi u nju natrpa čokolade i takvih stvari,uopće ne znajući da sam u velikoj zabludi.....sve moje iluzije sreće i iščekivanja su se raspršile jednog lijepog,čak sunčanog zimskog jutra: Probudil sam se malo ranije i videl određene ukućane kak mi prtljaju po čizmici..dok su me vidli su nabacili pogled serijskog ubojice pokajnika,a ja padam u delirij...SVETI NIKOLA NE POSTOJI!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!! headbang headbang Da...taj dan se za mene završil taj mit...ali sam se bar natrpal čokoladom ko krme,hehehe... smijeh
Ajd,darujte svoje bližnje,ubacite koju čokoladicu,barem životinjsko carstvo... :P I pazite na radioaktivne izotope u određenim čizmama...čokolada se topi.... bang
Keep it real...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.