ponedjeljak, 27.11.2006.

nista novo...

dakle sada je negdje... previse. previse duboko u noc. previse da bi ja sjedila za laptopom i pisala post. ali eto, ipak pisem. a zasto? a eto... doslo mi. :) mozda da malo uzivam u pogledu na mojih 10 prstica koji svi zajedno pisu po tipkovnici... osjecam se bas super... (inace, to je fora zato sto sam do prije mjesec dana pisala sa najvise 2 prsta:) ajmo svi sada zajedno jedan veeliki pljesak za chiicu!! 'to!! bravoo chiica!!!' chiica: joj, bas vam hvala drustvo, zakon ste, bez vas nebi mogla, ovo mi toliko znaci, suzica, smrc, moram se zahvaliti prvo svima koji su mi pruzali podrsku, najvi... PLJAS! rajcica. ne, paradajz. ok, necu viseeee....

dosla mi jedna ideja u glavu... kad sam zapocela ovaj blog... zamislila sam ga kao plesni blog... ali... nekako, sto dalje, to mi je teze odvojiti misli i dogadjaje vezane za ples od onih drugih. povezanost je postala prevelika. i drago mi je zbog toga. uglavnom, nadalje ce se naci svega ovdje... :) bla, bla, bla...

sutra pisem kolokvij. i preksutra. i zaksutra. i dan poslije. i jos jedan. ali, zasto se zamarati time, kad ocito imam dovoljno vremena pisati besmislene postove koji nemaju nista pametno za reci.... nista.

al, evo, da vas ne ostavim jadne zeljne detalja iz moga superzanimljivog zivota, imam jednu stvar za reci.... mislim da idem na hvar za novu...!! :)) iako nisam jos 100% sigurna... jer uvijek mogu zakasniti na bus/vlak/trajekt, slomiti nogu/ruku, upoznati ljubav svoga zivota i pobjeci u francusku vjencati se s njim, biti pozvana u holivud i prihvatiti poziv, ili moze recimo pasti komet na zagreb. svasta je moguce. tko zna....

eto. dosao je kraj ovom odugovlacenju. bilo mi je drago druziti se s vama. jaaakoo... lijep pozdrav i do slusanja.

zapravo NE!!! imam jos nesto za reci!!! ukinuli su nam plesnjak u strosu!!!!! aarrghhh!!!! mozda je rijec o ozbiljnom problemu izmedju vlasnika lokala i organizatora plesnjaka, mozda su nesuglasice stvarno nerjesive, mozda nitko nije kriv, mozda imaju opravdanje za to sto su nam napravili.... MOZDA...

ali ja nisam ovdje da trazim i slusam ta opravdanja!! ne zanimaju me! nimalo!! ja ocu nazad svoj petak u strosu i to jos jucer...!!! :( pa mislim stvarno, tako lijep pod!!! tako dobra ekipa!! super atmosfera!! slikice na netu, tematski partiji...!! dobre pjesme... zakon ples!! sve naj... a oni!! oni ga ukinu...!!! pih...! (ovaj detalj u vezi poda je stvarno vazan, nije nama curama lako spinati se na neskliskim povrsinama, ne da nije lako, nego nemoguce... recimo one ploce u lakeu... tesko... a tek tantra... plesi na prstima inace ce ti zapeti peta u onim rupama medju daskama... polomis nogu sad pa sad.)

uzas!!! jelda??

eto sad stvarno idem... ljuta zbog ovoga... a mislila sam se malo oraspoloziti... ovaaaaj, mozda kad bi mi dali da dovrsim onaj govor sto sam pocela gore?? ne? a zasto?? pleeease?? (prijetnja paradajzom) joooj.. ok. idem.

- 03:53 - Tvoje riječi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

petak, 24.11.2006.

lektira i holivud

vrijeme radnje: 10:45
mjesto radnje: msn
glavni likovi: mojito i chiica

:) dakle dobijem ja poruku. od mojita. bla, bla, bla, sta radis za novu? kazem: neam pojma. (kao sto i neam) zasto? kaze on sta kazes na:

vrijeme radnje: docek nove
mjesto radnje: jedan hotel
glavni likovi: mojito i chiica
sporesni likovi: koga briga, sporedni su :)
kratak sadrzaj: nastup u hotelu za vrijeme doceka, (plesni nastup, naravno!),
mojito i chiica i jos neki sporedni likovi, koji bi chiici bio placen
prilicno dosta (vjerojatno i sporednim likovima, ali to nije vazno)

ok, zabavila sam se, i vrijeme je da ostavim iza sebe nostalgiju prema lektiri iz osnovne koju sam, baj d vej, mrrrziila!! :) uglavnom, zanimljiva ponuda. jaako.

nesto se pocele te ponude nizati u zadnje vrijeme... postala sam popularna. svi misle da sam kuul i nevjerojatno zgodna, privlacna i nadasve savrsena plesacica. sad cu jos malo morati angazirati nekog menadera i nekoga za odnose s javnoscu i tajnika (zgodnog, misicavog, ne odvec pametnog, pravog muskarca za povremenu sevu :) da se oni svi lijepo brinu o tim svim silnim ponudama i fanovima i tako... i onda samo cekam poziv iz holivuda. al nejdem nikud. samo cekam da i oni vide kako sam kuul, a onda cu ih odbiti. hi, hi, hi!! tj, ne ja, moj tajnik. ili ovaj za javnost. ili menadjer, sta ja znam tko to radi. al naucit cu s vremenom. brzo ucim. kako sam eto tako brzo naucila plesati! :)

LOL :)) + ROFL

dakle... evo me nazad, svjeza i nasmijana ovime sto sam tako fino tu gore napisala. ponuda. dobra je. privlacna u svakom slucaju. ali... naravno da ima 'ali'... hoce li mi se isplatiti(financijski)? koliko ce me izaci put do tamo i nazad (hotel nije u zg)? jesam li dovoljno samopouzdana da izdjem pred te tamo ljude? (plesni podij je jedno, a pozornica drugo) kako bi se provela tamo? kakva bi bila ekipa? sta ce se od mene ocekivati?? joj, pitanja, pitanja...

uglavnom, neznam jos. moram razmisliti. podrobno. :)



- 02:00 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

utorak, 21.11.2006.

poziv

alo ljudovi... :)

evo navratih samo kratko da vas zovnem na jedan dobrotvorni nastup/koncert/okupljanje... ni sama jos nisam sigurna sto je to tocno. uglavnom, prikuplja se novac za djecu s cerebralnom paralizom...

upad se ne placa, nego je simbolican, da bi usli morate donijeti (i donirati) jednu igrackicu....

a tamo cete gledati jednu ekipicu i mene kako plesemo!! :) bachatu, salsu i ruedu. nas tri para pokusat cemo... hm... u najboljem slucaju, ne zbrukati se:)) necemo biti jedini, naravno, ima jos drugih nastupa, drugih ljudi...

cijela prica ce se odvijati u sc-u u subotu oko 17h... tj u 17 pocinje a mi smo oko 18:30...

hope to cu!!

- 22:49 - Tvoje riječi ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

ponedjeljak, 06.11.2006.

tko bi rekao...

kad izadjes van neraspolozen, tuzan pomalo... nista nece biti kako treba.

sigurno ces biti u krivim cipelama. onima koje se nimalo ne klizu. pod ce sigurno biti uzasno ljepljiv. i sigurno ce te decko pokusavati spinati do besvjesti.

pjesma ni jedna nece biti po tvojoj volji. sve ce biti nepoznate. monotone. bezvezne.

nece biti nitko od ljudi koje zelis da budu tamo. nitko od ljudi koji bi mogli promjeniti to bezvezno raspolozenje. nitko od ljudi s kojima zelis plesati.

sigurno ti nece prici neki decko koji super plese. sigurno te za ples nece pitati netko tko ga razumije. netko tko ce biti u stanju prepoznati kako se osjecas. i plesati u skladu s time. primjetiti nacin na koji reagiras, i prilagoditi se njemu. a-a... ni slucajno.

decki ce u vodjenju pokusavati biti odlucni na grub nacin. njezni na ljigav nacin. smijesni na nacin koji je sve samo ne smijesan. vise tragikomican.

naravno, ono najsladje. okolo ce se svi ludo zabavljati... skakati, biti nasmjeseni, gaziti ti po nogama, ludovati, uzivati i raditi sve ono sto ti radis kad nisi neraspolozen.

- 22:54 - Tvoje riječi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

nedjelja, 05.11.2006.

zasicenje...

cudno se u zadnje vrijeme osjecam. gledala sam malo ljude oko sebe. cure. nekako kao da sam istrosila svoju mastovitost. ovo zaista bezveze zvuci. cak i meni. ali ne mogu si pomoci.

znam sta je vazno. vazno je da se dobro osjecam. vazno je da uzivam. vazno je da osjetim glazbu. opustim se i pustim tijelo da reagira.

ali nije tako. dok sjedim gledam cure kako plesu. svako malo vidim neki novi korak koji izvedu, neki pokret koji neznam, nesto zanimljivo... i onda razmisljam plesem li i ja toliko mastovito kao one.

a kad zaplesem... :) tu su opet dva moguca slucaja. prvi i bolji: kad plesem s nekime tko dooobro plese. ne razmisljam o nicemu. samo plesem. udjem u taj zasticeni svijet, ugodni, u kojemu nema usporedjivanja, samo iskrenost. a opet, s ostalima... cim nesto zasteka, (bio kriv on ili ja) pocnem misliti i to ne valja.

zelim nauciti nesto novo. puno toga. zeljna sam znanja. zeljna da mi netko pokaze nove nacine intrepretiranja glazbe. nove plesove. kao da si vise ne mogu sama pomoci, sama se razvijati, nego trebam pomoc izvana. ali neke me stvari sprjecavaju (npr. novac).

mozda nije stvar u tome. mozda je rijec o zasicenju. nedostatku inspiracije. u svakom slucaju, rijec je o necemu prolaznom. barem to znam. :) i jedva cekam da me prodje... tuzno je ovako...

- 20:20 - Tvoje riječi ( 2 komentara) - Tvoj papir - #