petak | 04.11.2005.

Uloge – K- ja
L-luciferka, njegova mama

Uvod- bili smo skupa predugo ,, njegova me mama obozavala, poslo mi je bio sms a kako nisam imala kuna na racunu nazvala sam ga.

Trn trrn.. ( kako telefon zvoni?!) tu...tu..

k-dobar dan koka je mogu Njega dobit?
L-o koka bas mi je drago da te cujem pa nismo pricale 100 godina! Kako si, sto se radi?
k-pa.. dobro sam a vi? (glumim pristojnst)
L- (ne odgovara na pitanje nego prica opet) a imas ti decka sad? Nekog novog?
k-ne..
L-a jel ti se sviđa neki tip?
k-ne..( lazem al jebi ga)
L- e nema ti ni on curu.. i bas sam ja mislila da ti kod nas cekas novu godinu
k-imam vec neke planove..
L-e bas mi je zao sto je to gotovo! S tobom sam mogla o svemu pricati, i o sexu i o zaštiti, i o zivotu, ma svemu..
k-znate sto, to sto se vi meni govorili da koristimo zastitu je nasa i samo nasa stvar. Ne tice se vas sto ja radim u krevetu i kako. Ako vam je do savjeta trebali ste njemu dati neka uputstva kako da meni bude bolje!
L-... (zena valjda sokirana bila)
k-ok,moram ici., bok
poklopila.

Jel mislite da sam u kurcu sto sam joj to rekla?
Jer, ona se stalno uplitala u nasu vezu i mene stalno ispitivala i davala savjete za neke stvari koje se stvarno nje ne ticu. I ja sam nakon par godina jucer pukla.

- 22:38 - Komentari (56) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>