nedjelja | 23.10.2005.

1. post od "frenda"


Evo da i ja napisem nesto, posto mi je rekla naspidirana koka da slobodno i ja napisem post....
Upravo sam se vratio sa Stereo Studia iz fabrike i ful sam pijan ali nema veze, bitno da je brza koka zgasila mob i kad je ja pokusavam nazvat dobim glupu VIP sekretaricu koju sam poslo vec 100 puta u 3 pm. Inace, htio sam te cut XXXXX ali si ocito ugasila mob. neznam jel to bilo namjerno ili slucajno ali eto...nadam se da ces se barem naspavat ako nista drugo. Warm up je propao jer se cijela ekipa pobrala doma kod jednog lika jer niko nije imo za upad u tvornicu tako da smo samo ja i frend otisli u tvornicu. Sva sreca da je jos isla s nama ekipa iz centra tako da bas i nismo bili na kraju solo, inace bi bilo stvarno JADNO. Vi svi koji citate ovaj blog, nadam se da vam je oku lijepo i ugodno uredjeno ovo mjesto na internetu. Neznam kaj da dalje pisem osim toga da pozdravljam sve koji su bili na "Stereu" i vidimo se opet iduci put. A ti mala ima da dodjes sad skoro inace ja dolazim tebi ;)

pusa

- 03:59 - Komentari (8) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>