< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

brojilo






ovo je blog na kojem cete saznati svasta o mojim prijateljicama i meni
Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


blog layouts

blog layouts



ljudi



kraj 5 razreda

by by b

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Created by Crazyprofile.com


Created by Crazyprofile.com


Created by Crazyprofile.com


Created by Crazyprofile.com
Created by Crazyprofile.com


Created by Crazyprofile.com

hy ljudi!!! sada malo o meni

ja sam marija! zivim u jelsi na otoku hvaru. imam 12 ipo god. oci su mi zelene a kosa smeda! idem u 6b razredyesyesyes i prolazam s 4 a ucenje mrzim headbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmad imam puno prijatelja i prijateljica, volim ici u split u shoping. slusam svu vrstu muzike a najvise strano... pisite mimahmahmahwavewavewavemahwave
vecinom izgledam ovako Friendster

Friendster


ovako se bas ne oblacim al mi je lijepo Friendster

Friendster


pa nekad i ovakoimage hosting file

image hosting file


ni ovako se oblacim ali mi se i ova odjeca svida i nikada ne nosim stikle jer imam13 godina!!!!Friendster

Friendster


volim se nekada obuci u ovom stiluFriendster

Friendster


volim starkeFriendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


volim suknjiceMyspace

Myspace




Created by Crazyprofile.com


Created by Crazyprofile.com


Image hosting

Image hosting



Friendster

S. Valentine images



evo vam meneFree Image Hosting at www.ImageShack.us

moje najbolje prijateljiceeee

ko sta sam vec rekla imam puno prijateljica al najboljr su mi Antea, Katarina i Vana. one su zakon!!!!
ako mi nesto treba pomoci ce mi, ako mi treba dobar zrnski savjet dat ce mi ga, ako mi treba zabava zabavit cemo se... kao sto i ja pomazem njima.
ANTEA: ona je superwink!!! voli se zezat i uvijek je zaljubljenacerekcerekkisskiss al trenutno nema decka! ne sminka se al se lijepo oblaciyesyesyeswinkwink u horoskopu je ovan pa je malo tvrdoglavamadmad al nema vezezujozujozujozujo u skoli takoder prolazi s 4...winkwink she is cool!!!!!!!!winkwinkyes
Image hosting

Image hosting


NJENA SLIKICA Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KATARINA: ona je isto cool! zovemo je cuky! tako ju je prozvala Antonija jer se preziva curin! zaljubljena yesyeswinkcerekcerekkissje al ne kuri s nikin tj. slobodna jeyesyes!!!! ima mladu sestru doris deaddeaddeadkoja je isto super! cuky je dobra ucenica. i ona je stvarno zakon!!!winkwinkwink
Myspace layouts

Myspace layouts


evo van katarina njena slikica:


VANA: vanica je skroz luda( zabavna) da nema nje nama bi 90% vremena bilo dosadno!!! nije bas odlicna ucenica al se pocela popravljat! obozava shopinge kao i njena mamagreedygreedyyesyeswinkeek!!! ima stariju sestru s kojom se skoro stalno svadaburninmadburninmadburninmaddobra vijest: napokon je prekinula s deckom koji nas je svih nervirao jer su se stalno svsvdali.wavewave vana je superrrr!!!!
Friendster

Friendster


evo vam njena slika: Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PETRA: ona mi je isto dobra prijateljicawinkwink. uvjek je dobro raspolozena osim kad je doma izludidu!!!headbangheadbangmadmadpetra ne uci bas puno al ...zujozujo petra je cool!!!
Myspace layouts

Myspace layouts


Customize your blog

Customize your blog


EVO VAM NJENA SLIKICA:


imam jos mnogo prijateljica kao : Miroslava, Marijana, Marija, Martina, Ana, Sara, Fani, Antonela, Antonija, Ana marija, ...
a ljeti sam nekad u prapatni (uvali) u kojoj se druzim s ivonom, leom, lucijom, laurom...

JO I PPM


PPM I CUKY

srijeda, 28.02.2007.


Click here to get your free text scroller.



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.