< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeS/No

fotke

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Za početak ja...ak me netko sretne na ulici bilogdje u Zg-u, Splitu, Zadru il Dubrovniku, nek me pozove na piće...= )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moja sunćica, Sara, iako pije i puši, veli za sebe da je kletpomanka..ukrala mi majcu..a ja njoj dvije


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moja Ivanchica...slatkica...i Tejchica....teška rokerica, koja može zbarit kaj god oće, al neće, nije kurva...= )



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Kina...plavuša, koja je totalno pametna...neš ti ironije...cura je perfekcionist....al ima love...ok..zabavna...mini prfekcionist..obožava Pixiese

Linkovi

Lanchica-moja best frendica....zakon cura...grunge tip

if love is a labor, I´ll slave ´till the end.*ženska ima predobar mozak...ukus za dečke (torres), pisce, predobar blog...OBAVEZNO ju posjetit...= )

tears for love...supach blog

plavusa sa stilom...zabavno mi je čitat, šteta što ne piše češće




Dizajnevi:
Sjećam se, kada sam tražila savšeni dizajn, išla sam po blogovim pa da vidim potpis na dizajn da odem na taj dizajn blog....pa, evo nekoliko pipsa koji rade po mom ukusu zakon dizajneve:

plushy design

dj kata

zrine

andre

poison wings

peace

miss sunshine

plawusha

mawa slatka






o meni...

Zovu me Chichi (nemojte mi krast nadimak!), moglo bi se reći da imam 14 godina, iako ni sama nisam sigurna...idem u 8.razred klasične osnovne škole (ne pitajte)....nemam dečka. Vele da sam luđakinja....frendovi su mi Ivanchica, Sara, Kika, Kina, (ko još?), to Luca, Lana, Dora, Marta, Marta i još puuuno njih....živim u Zg-u....pila jesam i pušila(mi današnja mladež), al se nikad nisam napila jer iam gomilu tajni pa bih se htjela ubit....da vidimo, iam onak, 50 simpi, u razru njih, kaj ja znam troje, i izvan jednog...ne bum ih imenovala, kaj ak otkriju, volim odjebavat ružne dečke koji su u mene i zajebavat zgodne....?Volim žuju i TO JE TO LJUDOFI!!!


Mirjana Čirjak's Facebook profile

Moje in stvarčice...

glazba:
THE KILLERS...S-V-E
Katy Perry...Hon N Cold, UR so gay
izgled:
hlače... plave uske, sive uske...
starke und dr.air wair martens UND skejter odessa...bijele, prave conversice i marte i odessa crno plavr
ma bilo kakve majce :)...bilo kakvae....moja trenutna furka... ;)

izlasci:
Ponti...biljar je moja prva i skoro jedina ljubav
Šalata>/font>klizanje is da best!!(iako ne znam klizat, prošli put u 2 sata pama SAMO 4 (lana tvrdi 5)puta!!!

utorak, 07.10.2008.

my head get so confused, hard to obay ...

Nema ništa posebno kod mene...Lana i ja smo u subotu napravile photoshooting kod mene...ok je ispalo...fotke su na mom facebook-u koji glasi, neam blage kak, al ak neko ima fejs, nek me adda, nema beda, slobodno, ja ću vas acceptati, pa si razgledajte...slobodno, može bilotko....na fejsu se zovem Sara Milano...
Usubotu idem kod Lane jer su joj starci na Mallorci dva tjedna pa ću prespavat kod nje (ko da ću spavat).....skužila sam NAPOKON kak web cam funkcionira, pa sad radi..ne baš uspješno, ali okej...
sad ću skomat koga nisam, jer nisam imala vremena kolko sam išla van i tak to...

pozzzzzzzzzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.