11.07.2007., srijeda

pa da

vocni jogurt....mmm...jagoda...njam.....no ne pisem zato .....pisem .....ma ne znam zakaj uopce pisem ...pretpostavljam jer nemam kaj pametnije za radit...no uglavnom poparavni sam prosla, (3x hura za mene).....rjesila si ljecnicki i sad hodam na predavanja za vozacki ...drugi tjedan polazem propise pa drzte fige :) .....nakon toga prva pomoc pa voznja i konacno onda mogu malo u europu ....

jedva cekam.....ah produ me trnci po cijelom tijelu dok razmisljam kaj bum sve vidla sa svojim dragim.......al jako ..jako jako jako zelim u pariz :) .......dao bog da se mi ta zelja ostvari ....

ma zapravo kam god da putujemo nema veze, bitno da smo skupa i da ja vidim nekaj nofoga....


idem...letim sad malo pospremat ....

adieu

- 15:19 - ZABACI KOMENTAR (2) - PRINT? - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv