OK...ODLUČENO JE



ne želim si dopustiti da patim zbog idiota...više njegovo ime ne želim čuti
i gotovo je od svuda je izbrisan pa tako i i z srca BOK i njemu nek si puši k...
ne zanima me više i neželim zbog nekoga brisati blog jer ne želim si to dozvoliti..
od sada ću obrisati blog samo ako nećete komentirati hehe rofl
neželim vas napustiti čitajte me i dalje i pokušajte uživati na mome blogu...nije ništa posebno ali jbg...

imam samo jedno pitanje tko je iz Zagreba ide li itko od vas u Trgovačku srednju školu za komercijalista???

pusa svima koji me čitate kiss a posebno Tini i Sell!!!!


28.06.2007. | 14:36 |
11 K | P | # | ^


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


°°°°malo o meni i o svemu šta me okružuje po malo °°°°


Ja sam naizgled normalna curka...
koju lupa pubertet koja ima 15-ak godinica
koja je purgerica i živi u metropoli Hrvatske a to je Zagreb..
koja je povućena ponekad ali ponekad i toliko zvrckasta i luda da je
to nevjerojatno ;)) lol

°°~~°°VOLIM°°~~°°
mamu i tatu lol lol i opet lol (mislim nemam niš protiv njih)
no ja volim i cjenim prijatelje
volim ludu zabavu
vojim jako puno izlaziti
a obožavam mjuzu slušam narodnjake strano domaće ma sve!!

°°˘˘°°MRZIM°°˘˘°°
dvoličnost
licemjernost
laži
neodgovornost
fufice
i umišljene dečke
fuj fuj i opet fuj!!!


ˇˇ^^ˇˇPJESMICEˇˇ^^ˇˇ


Ana Nikolic
Januar

Sve u istom danu
druga na tvom ramenu
suze i nerviranje
deda mraz u letu
ispod jelke ostavlja
kaznu za parkiranje

Ref.
Januar, januar, januar
ponoc je ljube se svi
umesto poklona reci mi
da sam lepa i odlazi
hooo reci mi lepa si i odlazi

Uvek si hteo da pored tebe
osecam se bedno
ko da na meni
nema nista vredno
ko da od mene bolji si

Sad trazim nekog da voli
cak i moje nedostatke
da posle tebe pokupi ostatke
i da me sastavi

Ref.
Januar, januar, januar
ponoc je ljube se svi
umesto poklona reci mi
da sam lepa i odlazi
hooo reci mi lepa si i odlazi


Nevolje u paru
neprijatan razgovor
izguzvana haljina
sneg na trotoaru
cvili mi pod nogama
srecna nova godina

Ref.
Januar, januar, januar
ponoc je ljube se svi
umesto poklona reci mi
da sam lepa i odlazi
hooo reci mi lepa si i odlazi


GOGA FILIPOVIĆ : Nepozvana

Nisam ni slutila kad si mi prvi put na pamet pao
da sam te pustila tamo gdje nitko drugi nije stao,
bio si prosječan i ne znam šta je to u meni puklo
u tvojim očima bilo je nečeg što me je dotuklo.
I kao uvijek pamet zakasni i pusti srce da sve upropasti...

Ne znam što tražim ispred tvoga stana
i što sam opet došla nepozvana
od malo pića već sam neoprezna,
ne bi ni blizu prišla da sam trijezna!
Ne znam što tražim ispred tvojih vrata,
gazim po svome srcu iz inata,
sutra ću ionako da se kajem,
pa zato bolje uzmi što ti dajem!

U ime ljubavi svoje si laži prodao mi lako
da srce prevariš bolje od drugih ti si znao kako
bio si prosječan i ne znam što sam tako nisko pala
da ljubav sačuvam kad sve o tebi već sam dobro znala.
I kao uvijek pamet zakasni i pusti srce da sve upropasti...


Stevan Andjelkovic
Blesava

Blesava, blesava si mala
u kog si se to zaljubila
blesava, sto mi nisi dala
ne znas sta si sve izgubila

Ne bih te ja pred toliko ljudi
ne bih te ja sa drugom varao
a onaj tvoj stalno ti to radi
opet te je razocarao

Ref.
Blesava, blesava si mala
u kog si se to zaljubila
blesava, sto mi nisi dala
ne znas sta si sve izgubila

Blesava, blesava si mala
ako si za njim plakala
blesava, sto mi nisi dala
pogresnog si izabrala

Ne bih se ja pred toliko ljudi
ne bih se ja sa drugom mazio
a onaj tvoj stalno ti to radi
opet ti je srce zgazio

Ref.

Blesava, blesava si mala
u kog si se to zaljubila
blesava, sto mi nisi dala
ne znas sta si sve izgubila
(2x)

Blesava, blesava si mala


RuŽmaRin

pogled mi tvoj srce načinje
dok ti se telo kameni naginje
i gotov sam da opet glupost napravim
šta će reći sve
svi ovde znaju da sam zauzet
al gotov sam da opet glupost
napravim
ooooooo tvoja lepota boli.......
ajde leči me
jer noćas slobodan sam.......
sutra ženim se
......ružmarin
u depi mi burma da joj dam
na ruci sat što pet minuta kasni
ako se pokraj tebe usapavam

pogled mi tvoj srce načinje
iz iskustva znam da tako počinje
a kada nešto počnem
ja ne prestajem i nikada se ne kajem



LUDA DEVOJKO

ovamo mrziš ga pred svima pljuješ ga
mnogo te nervira nečeš da čuješ ga
ovamo dobar sam baš to odgovaram pred svima hvališ me s nogu te obaram
a kada ti priđem usne mo moje odbijaš a poklone moje primaš
oooo što plavo oko ooooooo luda devojko
zašto kad je loš
baš što
što ga voliš još
oooooo što plavo oko....luda devojko
kad sam tako fin baš
što što si noćas s njim

ovamo muči te ovamo gazi te
nezna da ljubi te nezna da pazi te
nije romantičan nije simpatičan a i dalje s njim se viđaš
a kada ti priđem usne mo moje odbijaš a poklone moje primaš
oooo što plavo oko ooooooo luda devojko
zašto kad je loš
baš što
što ga voliš još
oooooo što plavo oko....luda devojko
kad sam tako fin baš
što što si noćas s njim

oooo što plavo oko ooooooo luda devojko
zašto kad je loš
baš što
što ga voliš još
oooo što plavo oko ooooooo luda devojko
zašto kad je loš
baš što
što ga voliš još
kad sam tako fin baš
što što si noćas s njim



Bojan Tomović-
S prijateljima na sto

Nemoj da se nadas
da cu da se propijem
cak ni da se pobijem
nemoj ni da pomislis
pa nisi ti jedina
ma sta je to godina
Ljubav kako dosla
isto tako prolazi
ja da cekam na tebe
ne pada mi na pamet
Ref.
S prijateljima na sto
zajedno da pevamo
a kad noc se ugasi
opet vrati mi se ti
pa me izleci ali bez reci
zajedno da pevamo
a kad zvezde daju znak
hajde idemo u mrak
pa me raskopcaj
po ko zna koji put
kazi mi da je kraj
Nemoj da se pravis
kako si ti naivna
odlicno te poznajem
pa nisi ti jedina
ma sta je to godina
Ljubav kako dosla
isto tako prolazi
samo rim je vecan
sto zena je oko mene
da tugujem nemam kad
ja sam uvek srecan
Ref. 2x


Mile Kitic
Zavodnica

Srce mi dugo vec kuca u prazno
i ni pod razno na ljubav ne naseda
jer plasi me dodir tvog pogleda
neka bude sta ce biti
zbog tebe cu ostaviti

I dvorce i kule, da krenem od nule
sve sto imam nek izgubim
samo usne da ti ljubim
srebro i zlato, ja ne marim za to
samo da ti gledam lice
do kraja zivota zavodnice

Sve mi je davno vec postalo ravno
sa zenama slavno ja nikad ne prolazim
a ti si blizu i zadnja u nizu
zbog tebe cu ostaviti

Neka bude sta ce biti
zbog tebe cu ostaviti


SO MANY TIMES

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times.....
so many times.....

You go out every night
tryin' to find the perfect love
you've lost the faith in yourself
you're falling out in loneliness
The world is full of magic can't you see?
i'm your guardian angel, trust in me
so many times i've been watchin' you
and now i fell in love with you....

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

When your heart feels so lonely
think about your sweetest dream
close your eyes and follow me
and i'll take you to my destiny
I'm thinking about you all the time
when i keep my love to you that's a crime
so many times i've been watchin' you
and now i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..

so many times i'm watching you
and now i fell in love with you
so many times, so many times..
..and i fell in love with you

so many times