srijeda, 19.04.2006.

Lepotice:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Hey lutkice moje....ja sam danas ceo dan bila potpuno aktivna......bila sam do grada sa frendice, setali po ducanima...bili na kafu, ali ja sam popila coca cola light:)) kao i uvek! sad sam ruckala, u 6 sam na trening, a veceras idem u 10 da trcim....uobicajeno!

Evo sta sam danas pojela:
-2 coca cola light
-salata (2 paradajza, 1 krastavac)


i vise nista necu jest do petak jer je sutra vodni dan:) grrrr bojim se pomalo, hocu li izdrzat!

kako ste mi vi? kako vama ide?
drzim vam fige i volim vas puno puno.....

chicakiss

- 16:47 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Thin people can put anything on and look perfect


Free Website Counter
Free Website Counter



Motiv nedelje:

VICTORIA BECKHAM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Visoka sam: 166cm
Imam:64kg
Ciljeve: 59kg-57kg-55kg
Trenutno: vagacu se u petak
Limit Kcal:800

Mrzim:
-celulit
-hrana
-mrzim sebe kad se prezderem ko luda
-salo na bedrima

Volim:
-kad obucem nesto i stoji mi super
-kad idem u shopping
-kad mi je stomak prazan
-kad mi je lice slabo i nosim velike naocare
-ravan stomak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us