Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hello.
This is Miah Pearl Morrison Hendrix Cobain Ramone speaking.
^^
Image Hosted by ImageShack.us

I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
James Douglas Morrison <3

Image Hosted by ImageShack.us

"Anna, it's not about who I am, okay. It's about who they are. They are people who hate, and they divide, and they feed off of people who don't fight back. Yeah I could laugh this off, but what about the girl who can't? Who's gonna help her. Silence only makes them stronger."
Peyton Elizabeth Sawyer <3

Image Hosted by ImageShack.us

When they get what they want, they never want it again.
Courtney Love <3

Image Hosted by ImageShack.us

Meat-eating orchids forgive no one just yet
Cut myself on Angel Hair and baby's breath
Kurt Cobain <3

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




credits
Design: murderscene
Help: nic96ole
Maybe someday. Just not today.
nedjelja, 27.12.2009.
Zar je bitno?
Jesam li ja bitna?

Sunce je istopilo moje tragove u snijegu. Kao da sam nestala, iako ni prije toga nisam postojala. Tu sam, ali me nema. Šuljam se u tuđe kuće i živote, kao kurva, kao lopov. Nastojim biti netko, bez obzira na to što kažem da se ne želim uklopiti. Samo želim društvo. I zagrljaj. Ovaj put ne lažem. Ovaj put mi nije bitno ostaviti trag po tome što sam drukčija. Jednom u životu se želim uklopiti. Želim ove praznike provesti ne u kući. želim ih provesti negdje vani, uz smijeh, pjesmu. Nije me briga ako se smrznem i umrem. Sve dok umirem sretna i zadovoljna. Nije me briga hoću li umrijeti na mukama. Sve dok ostvarim sve želje. Nije me briga za ništa. Želim.. Previše. I nije mi jasno, zašto se kod mene na kraju sve svede na moje želje. Na kraju uvijek ostanem ja, nesretno zaljubljena djevojka. Djevojčica? Žena ne. Ostanem samo ja kako se bojim skočiti. Bojim se proživjeti nešto novo, iako to nikada ne pokazujem. Govore mi da sam povučena. Ja ne želim da sam takva. Mislim da nisam. Iako mi je sve više jasno da jesam takva. Muči me nešto, zakopavam li se sve dublje i dublje u želje i maštu, dok nastojim sve to ostvariti? Da. Mislim da je istina. Previše sam još uvijek djetinjasta.
Argh, OVO ne vodi nikamo. Baljezgam.
Sve što želim reći, nikada ne ispliva na površinu. Jer kad napokon to odlučim nekome reći, krivo je shvaćeno. Ili ja kažem krivo. Uglavnom, svaki puta nitko ne shvati koji je zapravo moj problem. Možda ni ja sama ne znam. Samo znam da skrivam depresiju godinu dana. Duboko u sebi plačem i vrištim. Ispoljavam na svijetlo samo nezadovoljstvo ovim svijetom. A to nije ni upola od onoga što me stvarno muči.
I onda taj dečko, u kojeg začudo nisam zaljubljena, dođe i kao da stvarno razumije. Kao da stvarno napokon netko shvaća u čemu je problem. Taj dečko mi stavi smješak na lice, čak i kada mi je najmanje do smješka.
A onaj, onaj za kojeg želim da shvati tko sam ja zapravo. Da shvati kako nisam ono što misli.. E, pa on, nekako mi se čini da ne razmišlja o ničemu vezanom za mene. Ne, stoposto je tako. Mislim da me nikad nije niti uzeo u obzir.
Ne. Mislim da nije bitno.
A ja? Pokušat ću biti bitna.



| 20:43 | Komentari (9) | On/Off | Print | # |