Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Hello.
This is Miah Pearl Morrison Hendrix Cobain Ramone speaking.
^^
Image Hosted by ImageShack.us

I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
James Douglas Morrison <3

Image Hosted by ImageShack.us

"Anna, it's not about who I am, okay. It's about who they are. They are people who hate, and they divide, and they feed off of people who don't fight back. Yeah I could laugh this off, but what about the girl who can't? Who's gonna help her. Silence only makes them stronger."
Peyton Elizabeth Sawyer <3

Image Hosted by ImageShack.us

When they get what they want, they never want it again.
Courtney Love <3

Image Hosted by ImageShack.us

Meat-eating orchids forgive no one just yet
Cut myself on Angel Hair and baby's breath
Kurt Cobain <3

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




credits
Design: murderscene
Help: nic96ole
LUDA.
četvrtak, 12.11.2009.
Lišće osluškuje svaki moj korak dok hodam po njima. Na rubu suza, sreću pronalazim u zvukovima pjesme i šuštanju tog istog lišća. Kapljice kiše polako mi klize niz obraz. Možda se ipak kroz naočale ne vide moje suzne oči. Uzimam ključ i ulazim u svijet u kojem me grliš onako kao danas. Ulazim i vidim tebe kako sjediš zamišljen, dok glazba iz starog gramofona trešti i ispunjava me zadovoljstvom. Osmijehnem se i ugnijezdim ti se u krilo. Smiješ se, i nadam se da je sve u redu.
Tu moja iluzija prestaje. Jake kapi kiše probudile su me iz savršenog života. Ili takvog ni nema. Bojim se da nema. Jer, bez tebe sam nitko. Bez tebe sam duh. Bez tebe sam opet ona ja koju ne volim. Ona koja svaki svoj dan proživljala na način da glumi. S tobom sam sretna. S tobom se smijem. Ne bojim se svijeta, ni ljudi. Ne dopuštam svađu ni mržnju. Zbog tebe opet pišem, crtam. Je li moguće da si ti moja inspiracija i motiv za sve? Ne znam, bojim se da si to ne umislim kao i mnoge stvari.
Glupa sam. Zašto se brinem.
Odlazim. Uživajte.

| 20:24 | Komentari (7) | On/Off | Print | # |