I wish me a Merry X-mas, I wish me a Merry X-mas, I wish me a Merry X-mas and a Happy New Year...


Hello Vama ljudovima koji čitate moj blog i koji (nadam se) puštate komentare!!!

Kao prvo, nadam se da ste primjetili da je blog u božićnom izdanju i da svira ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU...
e pa užiwajte dok možete jer namjeravam to maknuti do 6.01.2008 -( OMG weć je 2008 ). Baš gledam kako se već svi kite. Rijeka je već puna ukrasa, svaki dućan je okićen, Lampice di god se okreneš, štandovi sa glupostima di god se okreneš, a tek oni f*****g Djedice koji na svakom uglu hohohću djeci.... ma sve je to jako lijepo kada se gleda u cijelini i tjera te na veselje, OMG koji loš početakheadbang.... samo vi krenite dalje sa čitanjem... užiwajte

prošli put sam post podijelila na "poglavlja" i to mi je onak fora (hehebeljbelj)i to ću napraviti opet!!!!


* ŠKOLA *
Ahhh.... polugodiše IS FINALY HERE!!!! Jedino što nas jebu ocjene.... Ma, WHO CARES!!!! Jebeš i školu i ocjene, sada mozak na pašu 3 tjedna, nema šanse da pipnem knjige!!!!!
Dok na drugu stranu.... neki dan smo komentirali kako je u školi ekipa ful zakon i kako bi dolazili svaki dan i u 5 ujutro ako treba, samo da nema profesora i ocijena. Osnovnu sam ful mrzila, a sada u srednju obožavam ići.... Looooodilo!!!
- MALO VIŠE O DOGAĐAJIMA U ŠKOLI "POGLAVLJE" ISPOD...

* LJUBAV *
cryR A S P A D S I S T E M Abangcry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sve po straom... Vraćam se "staroj" simpi.... ali i ovaj tip iz prethodnog posta ostaje... ma glupa sam, ni sama ne znam šta bi....
A što se tiče ovog tipa.... malo više u "poglavlju ispod"

* LIFE'n'FRIENDS *
E.... to je jedino što me drži na životu...
Ekipa je loodiloyesyes.... ovaj tjedan nam postavljaju kamere po školi pa se ludiramo pred njimalud...Jučer je jedan tip sjeo na klupu, pa su i njega i klupu zgurali van iz razreda, skupa sa stolicama. Onda smo razvalili stolicu od profesora, pa smo danas bocom gađali u razred preko puta našeg i tak.... maji huliganibelj!!
Sada na praznicima ćemo non-stop visit na klizanju, hehehehehehe, kako ćemo se polomit!!!
Ekipica mi je prezakon...yes

Aha da... ovo za onog tipa što mi se sviđa, well long story (kome se da čitat nek uživa)
Dakle, jučer smo imali informatiku, a imamo je u grupama što znači jedan sat 1. grupa, a 2. za to vrijeme radi dar-mar u učionici *devil smile*. I tak, ja sam druga grupa... I taj 5 sat nema nikog na našem katu, a pod to "nitko" smatram "mog tipa" i onu njegovu CHIKEN!!! I njihove učionice su onda otvorene... (vidi sliku- malo je sjebana, ali JBG to sam ipak ja crtala..)
ovo C- razred od chiken
M- moj razred
F- f razred
T- razred od tog dečka Free Image Hosting at www.ImageShack.us
K- kabinet
H- h razred
W- WC

i tako sa ja malo prošetala do gđicinog razreda i našla papir na kojemu pišu njihova imena i takve gluposti kao "ja ga volim" i tak... a iza je kalendar njihove veze... i tako se ja malo igrala policajaca i zapljenila joj to, hehenaughtynaughty!! Baš sam zla!!
I tako to je samo bilo bitno, mislim našla sam još nešto ali to je jednako glupo kao i ovaj papir pa sam to samo htjela natuknuti, da se vidi kako smo mi "najbolji razred" u očima profesora, zapravo mali vražići kada smo sami...
Onda su naši dečkići proljevali jedan drugog gelom za tuširanje, i jednom tipu su izlili na glavu, pa me odvukao u WC da mu pomognem to opratnaughtynaughty...


* THE END *
Mislim da je ovaj post bio predug i više nego dovoljan do nove godine.... Ajde ljudovi užiwajte mi za Božićparty, lijepo se provedite na skijanju (ako tko ide) i čujemo se oko nove godinepartyparty....
Pozdravljam moju Stefykiss, Silvijukiss, Azrukiss, svoju ekipu iz razredakiss, Stelukiss, I SVIH VAS KOJI OVO ČITATE ALI SE NE POZNAJEMOkiss!!!

Pozzzz
kisi, kisikissparty


18.12.2007. u 23:08 | | 12 | P | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Da ili Ne?

hmmmm....

A evo još jedan blog o životu jedne smotane teenagerice koja prolazi kroz "težak" život...lud
(OMG kako dubokoumno)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


*All I Want for X-mas is Y.O.U.*


Free Music

Free Music



Free Music


Blogovi koje treba posjetiti...

!POREDAK NEMA VEZE S NIČIM!

~PrInZeSsChEn~ smijeh
*Naughty girl* naughty
blog moje sestrične °Tany°
Stela
Đnevink nepišmene plavushe
Niv€s


Iako ova osoba više nije s nama posjetite mu blog +Domagoj+


Free Website Counters
Free Website Counters

* sumthing about me *

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ MSN: matea310@hotmail.com

IME: Matea
KAD SAM UGLEDALA SVIJETLO DANA: 03.10.1992,
HOROSKOP: Vaga
IDEM U: 1 razred
ŠKOLA: ekonomska

Image Hosted by ImageShack.us


*VOLIM*

sve što vole mladi…baš i ne izlazim… ja sam više tip za neki dobar horor i pizzu kući nego da visim po gradu i idem po kafićima….
, svoj razred, čokoladu, dečke sa plavim okicama =) (po mogućnosti crna ili smeđa kosa), gledati horore ili filmove ako su dobri ili unutra glumi neki sexy glumac hehehe , zajebavati ljude, slušati muziku do daske , vrištati po kući oko ponoći ili 1 ujutro da se susjedi bune…..,životinje, zabavu, priorodu…,dobru klopu (što se i vidi...hehe)


*NE VOLIM*
umišljenost, laži, dvoličnost, glupače koje si briju u glavi da su cool, Brad Pitta, brazilske serije, Francusku, pametovanje, zmije, škorpije i takve kukce, njemačke filmove i serije, cajke...


*GLAZBA' N ' TV*

GRUPE: Billy Talent, Green Day, Fall Out Boy, Evanescence, Panic! At the disco, PCD, Blac Eyed Peas, Lordi, Blue, Killerpilze, itd.
PJESME: sve i svašta od balada do hard rocka, ako mi se neka pjesam sviđa onda je nabavim i slušam dok mi ne dosadi
PJEVAČI/ICE: Jesse McCartney, Gavin de Graw, Lee Ryan, Ashley Parker Angel, Simon Webbe/ Yvonne Caterfield, Sandy, La Fee, Beyonce, Shakira, P!nk, Avril…
FILMOVI: Horori (Jeepers Creepers, Petak 13,...), Krug, Final Destination 1 i 2 , High School musical 1 i 2 , Hairspray, Scary movie 4, Forest Gump, Shreik if u know what i did last friday 13th, i još puuunnnooo dobrih komedija
SERIJE: One Tree Hill, Summerland, Puna kuća, Simpsoni, Futurama, Kućanice, Reži me, CSI, Pod muškim krovom, Zabranjena ljubav...
GLUMCI/ICE: Zac Efron, Jim Carey, Tom Hanks, Simon Rex/ Hillary Duff, Sandra Bullock, Ashley Tisdale...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

NAVIJAM ZA: NK Rijeka

Simpaa. (: