FC Chelski

14.12.2005., srijeda

John Terry

Da...naslovi ubuduće neće imati nikakve veze s vezom

Dakle, sljedeći na listi i 2. najdraži: John Terry

Ime: John Terry
Datum rođenja: 07.12.1980.
Mjesto rođenja: Barking, London
Visina: 185cm
Klub: Chelsea
Državljanstvo: Englesko
Pozicija: Srednji obrambeni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E, sad na maj life:
Danas je bio užasno jadan dan...u školi je bila racija zbog raznesene školjke za wc...i dođu do mene, moram ispraznit džepove...i vadim jedno po jedno...potrgani češalj (WTF??), loptica koju sam našo prije 5 minuta, trzalica za gitaru (od hladnog piva), ipod i mobitel...frajer mi se smije u facu i kaže ''daj molim te spremi to''. Koji lomovi...tražila se pirotehnika, koje nitko nije imo jer smo bili upozoreni...kad sam došo doma, upalim msn...kad ono...evo opasnoslatka (ubuduće kao Leona) i običaj nam je da na mikrofon razgovaramo...a kak sam bio zajebane volje reko sam joj da moram uključit zvučnike i da se vratim za 5min, ustvari sam gledo Simpsone pola sata i onda sam 'našo zvučnike' malo smo si popričali...ona je meni baš super...uvijek ima neš zanimljivog kod nje, i nakraju je otišla zato kaj sam je odjebo (sorry Leona, nisam tak mislio), lol, koma vlada, odgovaram povijest za 2 a nisam učio jer mi se nije dalo, za one koji ne znaju ja sam ponavljač, dakle roknuo sam prvi razred zbog markanja (ne morate mi spominjat da sam debil, znam to), sutra poslije škole čem vidit Ivanu (Honey) i Leonu :), idem si kupit šuze nove sutra, čujemo se sutra kad ću još jednog igrača predstavit i napisat osnovne podatke o sebi...bbbye

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>