nedjelja, 11.03.2012.

Tko te ljubi ovih dana?

Evo ga. Došao je i jedan od onih dana u kojima jednostavno poželim sakriti se u neku ljušturu i biti u njoj dok ovaj dan ne prođe. A možda čak i godina.
Sigurno se pitate koji je to dan?

Danas je nečiji rođendan. Ali ne biločiji. Danas je NJEGOV ROĐENDAN.
Njegov. Moje nesuđene prve ljubavi.
Mog Luke.
I koliko god se ja tijekom godina trudila zaboraviti ga, uvijek će tu biti taj jedan datum koji mi se urezao u pamćenje i bit će mi vrlo teško izbaciti ga iz misli jer već nekoliko godina tugujem za njim.
I makar mislim da sam dobro, drugima govorim da sam dobro po pitanju ljubavi, da više ne mislim na njega, da sam ga preboljela...
To je samo moja vrlo dobro uvježbana gluma kojom već dugo vremena uspijevam prikrivati
svoje osjećaje.. možda bolje rečeno - MOJU TUGU.
Mislila sam da ću ga s vremenom uspjeti zaboraviti, da više neću misliti na njega, da će mi druženje s drugima pomoći da ga zaboravim..

Sinan Sakic 2009 - Minut, dva

Ali nije.. a bojim se da niti neće.
Znam, neki od vas koji ovo trenutno čitate mislite:

"Pa dobro, zašto ona tuguje za njim ako joj je lijepo rekao da ne želi biti s njom, da ga zaboravi? "
Ali eto, izgleda da ja jedino tako funkcioniram. Tugujući.
Pa onda neka bude tako, tugovat ću za njim i dalje jer.. zapravo je sve to vrlo čudno, ali..

Lakše mi je tugovati za njim makar znam da nikad neću biti s njim jer sam na to navikla.
A ako izađem iz te neke "rutine", kako ju ja zovem (glupo je, znam) neću se snaći jer mi je to strano.
I bit će me strah, kao i uvijek kad ulazim u nešto novo i ne znam kako se ponašati, što reći, što ne reći..

I nekako... ljepše mi je tugovati nego biti "sretna" jer mi ta tuga pruža sigurnost, kao što sam već navela u jednom postu.
Već znam kako se ponašati kad me "ulovi" takav trenutak depresije, kako mi to danas zovemo, kada će mi biti lakše, koliko će mi dana trebati da ponovno budem ona stara.

I zato kažem:
Sretan ti rođendan, ljubavi stara
" 'Ko da se posle tebe ljubavi nove bojim
Jer ja sam ona što uvek uči na greškama svojim..."

- 14:27 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

Andrea <3


Miš  <3


Jelena <3

Nena <3


Uvijek se smij jer nikad ne znaš tko će se zaljubiti u tvoj osmijeh :)


"Prijatelj je netko tko razumije tvoju prošlost, vjeruje u tvoju budućnost i prihvaća te danas onakvim kakav jesi."