nedjelja, 05.02.2012.

Just for a moment I felt special somehow, but then.. With just one sentence I had to face the cruel truth again

Evo mene opet, nakon nekoliko dana izbivanja.. Šta da kažem, ulovio me "inspiration moment", kako ja to zovem :)
Inače ne pišem postove u kojima opisujem kako sam provela određeni dan, ali eto, jučer sam se skoro ponovno slomila, nakon uspješnog "izbjegavanja" razmišljanja o tome.. Ali naravno, moj glupi, bezobzirni brat mora načeti temu mojih "dečkiju" pa me samim time još više podsjetiti na ono što već odavno i sama znam, ali si to ne želim priznati. Istina je ta da ME ZAPRAVO NITKO NEĆE!
Ali, kako kaže i naslov, samo na trenutak, osjetila sma nešto što već dugo nisam. Tuđi pogled na sebi. Ali ne biločiji. Pogled jednog dečka. Istina da ga nikad u životu vidjela nisam, niti ću ga vidjet, ali.. bio je savršen. Crnac, Englez neki. Kad sam pogledala prema njemu, vidjela sam da on već gleda u mene. U početku mi je bilo neugodno jer je vidio da ga odmjeravam, ali tek sam onda shvatila.. I ON JE ODMJERAVAO MENE. To se stvarno moglo vidjeti. Ne mogu opisati kako sam se tada osjećala.
Približno, kao u sedmom nebu. Jer me neki dečko koji izgleda normalan gledao.



Od tog trena taj dan postao je još ljepši nego prije. Ali onda.. znala sam da bi bilo nekako prelijepo da bi potrajalo.
Bili smo kod bake i djeda, mama, brat i ja i gledali smo svi zajedno neki prilog s Provjerenog koji je bio ovog četvrtka. Pričali su o pronalasku savršenog partnera. Rekla sam ostalima da se malo stišaju jer me zanima taj prilog. Na to se moj brat, kao i obično nasmijao, kao i uvijek. A nakon toga.. znala sam i prije da je bezobrazan, ali ovoliko, tome se nisam ni nadala. Rekao je da sam nesposobna naći si dečka- ajde, to me nije toliko niti pogodilo jer je zapravo istina, ali ovo drugo.. rekao je da mu NISAM SESTRA!
Jer, on je poznat kao veliki zavodnik, koji doslovce može imat svaku curu koju poželi jer sve sline za njim. I to još frajer kaže pred starom, i to bez imalo srama!
Došlo mi je da se dignem iz onog naslonjača gdje sam sjedila i da mu takvu pljusku opalim koju bi zapamtio do smrti. Ali pošto sam znala da će stara stat na njegovu stranu, kao što uvijek napravi, na to sam samo šutila. A onda je (napokon netko :)) u moju obranu stala baka i korila ih kako me ne smiju zezati oko takvih stvari i da me ostave na miru s time. A onda je i mene počela špotati kako moram više vjerovati u sebe, a da, kad pravi dođe, da ću to jednostavno osjetit. To sam i prije znala, ali moje pitanje je: Kako, kvragu? Kako da vjerujem u sebe nakon svega što su mi napravili i nakon svega što sam prošla s određenim ljudima? Samo sam se zajebala i osramotila. I to svaki put.
A najbolja stvar bila je u tome što mu je stara SA PODSMIJEHOM rekla: "Ne budi bezobrazan."
A u glasu joj se osjetilo da bi se najrađe nasmijala. I onda ona očekuje da joj govorim kad mi se netko sviđa?!
Ma daj molim te, ne bi ti više nikad ni u snu rekla tko mi se sviđa, a kamoli da razgovaramo o tome.
Ne hvala.

- 12:01 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

Andrea <3


Miš  <3


Jelena <3

Nena <3


Uvijek se smij jer nikad ne znaš tko će se zaljubiti u tvoj osmijeh :)


"Prijatelj je netko tko razumije tvoju prošlost, vjeruje u tvoju budućnost i prihvaća te danas onakvim kakav jesi."